Nyheter för oss fastboende i Thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Pga, av att alla av olika skäl inte kan följa medier samt nyhetsutsändningar i övriga värden tycker jag att det vore på sin plats att det finns en infotråd där man informeras om viktiga händelser eller tillex lag ändringar som beror oss alla . här i Thailand eller i våra hemländer .....

Har de skrivit att det senaste dygnet varit två olika terrordåd , två döda samt ett flertal allvarligt skottskadade .
Detta i Köpenhamn , sanningen kommer allt närmare .............

Själv använder jag appen Omni på mobilen, då får man en flash när någon viktig nyhet kommer.
finns även hänvisning till källor. Detta alltså bara nyheter i världen

Den Danska polisen har nu enligt Dansk media skjutit ihjäl gärningsmannen , allt detta debatteras nu i Svensk media (Rapport) där man talar om Amerikanska högerextrema krafter ... Jo jo, allt görs nu för att förvrida sanningen , gärningarna skedde mot Lars Wilks mötet samt mot en Synagoga kort därefter ..
Högerextrema ,, jo visst det tror säkert folk på . Sanningen kommer snart från Dansk media ............

Har de skrivit att det senaste dygnet varit två olika terrordåd , två döda samt ett flertal allvarligt skottskadade .
Detta i Köpenhamn , sanningen kommer allt närmare .............
Enligt danska medier heter den misstänkte gärningsmannen O///.

-va det en som skrev... inte jag...

// Personnamn borttaget. Thaisnack (som de flesta andra diskussionsforum) saknar utgivningsbevis och vi har inte likt tidningar tillstånd att publicera personuppgifter.

Senast redigerad av en moderator:
Tror vi skall släppa detta nu när vi vet vad som hänt samt vem som var våldsverkare , ger inget att göra detta till en hattråd mot Muslimer utan det kommer att ge sig självt såsom samhället ser ut ..

Så nästa inlägg i min nyhetstråd avser jag att lägga på helt andra saker hoppas jag ...............;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
3 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp