Röstning - Vilket år är medlemmar påTS födda

När är du född ?

• Totala väljare
    81

När skall gamlingarna bekänna sig besegrade av oss unga virila 60-talister?;)

Ja i detta läget så är det ju en fördel att BO i Thailand och inte i Sverige,
alltså när vi snackar om thailands-erfarenhet...

:):thumbsup:
Ja i detta läget så är det ju en fördel att BO i Thailand och inte i Sverige,
alltså när vi snackar om thailands-erfarenhet...
Bli inte sur nu
Jag känner i varje fall till en 50-talist som är något alldeles förbannat viril. :)[/QUOTE:thumbsup: Passa dig bara för att cykla för mycket.Jag har hört sägner om att det kan göra mannen impotent.Inte vet jag om det stämmer men kanske något orakel här på forumet har erfarenhet?

Jag har också hört en hel del om cykling och om olika biverkningar. En sak som oroade mig mest var faktiskt det att det tydligen är välkänt i cykel-kretsar och bland läkarna, att vid cykling i stor omfattning, så påverkas värdet för prostata-cancer ganska markant.

Jag kommer inte ihåg nu värdena för en normal människa, men låt säga att det skall ligga runt 2-3 nånting (gissning bara), men de värden som registreras för tävlingscyklister kan uppgå till 100 och t.om ännu mer... Dock skall sägas så har dessa "värden" ingenting med förekomsten av cancer att göra alls... Så det är ju bra!!

Sedan är det ju detta med spermie-förekomsten, som vissa hävdar skulle reduceras väsentligt vid cykling i stor omfattning. Ingen aning, men känns lika mycket som en skröna, som den där grejen att cyklister skulle riskera sin potens.... Tror inte ett dyft på det...

Den största faran är väl att slinta på pedalen och slå pungen i ramen.. Ha, ha, ha...
5555! Det är säkerligen ännu större risk med att inte motionera än att strunta i det. Regelbunden aktivitet i sänghalmen lär vara det bästa förebyggande man kan göra mot prostatacancer. Och det är säkerligen ingen skröna utan vetenskapligt belagt.

Berra, om du tar alla dom som har en äktenskaplig säng, och tar det antal prostatacancer som florerar där,,,,, mot de som icke har en äktenskaplig säng. Så tror jag att vi som har aktivitet i den äktenskapliga sängen vinner med hästlängder i form av antalet prostatacancerfall...

Så kanske man skall vara ungkarl och ha större chans att överleva......:):):):)

:)
5555! Det är säkerligen ännu större risk med att inte motionera än att strunta i det. Regelbunden aktivitet i sänghalmen lär vara det bästa förebyggande man kan göra mot prostatacancer. Och det är säkerligen ingen skröna utan vetenskapligt belagt.
Bara att konstatera att motion i sängen är bättre och säkrare än motion på cykeln.Roligare också tycker jag

Liknande trådar

Tillbaka
Topp