Röstning - Vilket år är medlemmar påTS födda

När är du född ?

• Totala väljare
    81

Vilket mysigt tjöt om trikåer. Är det vanliga cykelbyxor ni pratar om, och som ni kallar trikåer??? Eller är trikåer långa åtsittande cykelbyxor som skyddar hela benet.....

Alla jag ser här bland falangerna som cyklar, cyklar i alla fall i cykelbyxor, vilket jag inte kallar trikåer. Däremot ser jag dagligen thai-killarna cykla med heltäckande trikåer... Det viktigaste för dessa thaikillar är ju att ha det "senaste" i cykelväg, både cykel, som utrustning som kläder... Verkar som om det är det absolut viktigaste för dom..

Cykel-byxor har padding i röva som skydd emot smärta från sadeln när man cyklar, så även om jag sliter ned tyget så finns ändå paddingen där, som skyddar mot insyn..

Så inga bekymmer här, röva hålls i styr..
Han hade väl en billiga variant då för där var ingen annan padding än skinkorna ;)
Tror du inte Thai använder heltäckande för dom är så solrädda?

Vilket mysigt tjöt om trikåer. Är det vanliga cykelbyxor ni pratar om, och som ni kallar trikåer??? Eller är trikåer långa åtsittande cykelbyxor som skyddar hela benet.....

Alla jag ser här bland falangerna som cyklar, cyklar i alla fall i cykelbyxor, vilket jag inte kallar trikåer. Däremot ser jag dagligen thai-killarna cykla med heltäckande trikåer... Det viktigaste för dessa thaikillar är ju att ha det "senaste" i cykelväg, både cykel, som utrustning som kläder... Verkar som om det är det absolut viktigaste för dom..

Cykel-byxor har padding i röva som skydd emot smärta
4 sekunder är inte mycket till motion, inte ens om det händer flera gånger per dag. :)

Jag som alltid trott det varit en tävling, man vill ju vara först i "mål" :)
Hups trodde det var bara Pjodd här som kallades för blixten :p

Han hade väl en billiga variant då för där var ingen annan padding än skinkorna ;)
Tror du inte Thai använder heltäckande för dom är så solrädda?
Det var kanske en och annan cyklist från TS som besökte Göteborg på en tur?;)
En del verkar gilla den Gay stilen... Att köra runt i trikåer och visa rumpan... :D
Har personligen dj...gt svårt för att se det... Kanske lite konservativ.. Men är av den uppfostran där en man är en man och en kvinna en kvinna.. ;) Som man kan man uppskatta en snygg tjej... Rätt naturligt..
Men som man att tycka en kille i trikåer är snyggt... Då har man nog miss uppfattat något i sin uppfostran sedan barnsben. Nog fått lite för mycket tutte... Lite 70 tals tänk.. Alla killar som fick barn gick i mjukisbyxor och satt med tanten i yoga grupper... Mjuuuuka killar... Nu sitter väl samma killar och kollar in killar i cykelbyxor.. :eek:
Som innan ref. J. Gardell: Jag är feminin och mjuk men du är hård.. Men gillar dig så... 55555

Skit samma... :xmas_smiley:

När man babblar mycket, så brukar man försöka dölja något.
Kom nu ut ur garderoben och pilla på grannens trikåer.... Var inte blyg colan...
:):):):)

När man babblar mycket, så brukar man försöka dölja något.
Kom nu ut ur garderoben och pilla på grannens trikåer.... Var inte blyg colan...
:):):):)
55555 Grannen är en redig påg.. Kör fet motorcykel. Ingen faggot... Visade hans Thai fru lite av konversationen här..
Hon bara gapskrattade.. " Gillar killar andra killar på det forumet?" Hon är med 60 talare ... 55555

Rätt kul pepsi,,, du är rejält fokuserad på bögeri märker jag....
Nääää... Inte ett dugg... Jag spånade bara på cykel spåret som någon startade på denna tråden..
Det ena gav sig det andra... Tråden heter Röstning Vilket år är medlemmar födda på TS.
Redan i ett tidigt stadium av tråden spårade den ut totalt... Bad Admin att lugna ner den.. Men det sågs inte som något problem ... Senaste tiden har det handlat om allt annat än åldersröstning på TS. Så OK!! Tänkte då spinner vi vidare på skitsnacket.. :confused: Jag är inte rädd om jag trampar någon gay på tårna... Det kan jag ta.. Den som är det kan gärna öppet deklarera det för mig..
Tråden har blivit ett rejält dj....vla OT... ( Off Topic ). Bara skit snack... :offtopic:
Därav lade jag in lite skitsnack med för att få folk att vakna...
Trevligare om folk slutar sabba trådar... Vi har haft uppe detta så många gånger..

Kram till alla som gillar trikå killar... :wai::wai::wai: .... Mai phen rai... Do dutt chani... :reta:

images

Sluta att hoppa på andra forummedlemmar att du aldrig lär dig. Det går tydligen inte att lära gamla hundar sitta.

Senast redigerad av en moderator:
Gunnarg,
välkommen tillbaka, har änna saknat din envetna förföljning.
Jag vet ju att du är en snäll kille inombords... Men driften är för stark...

Jag tycker att tråden är riktigt kul så länge den håller sig inom reglernas gränser. En ren faktatråd hade varit en annan sak, där är toleransen inte lika hög mot OT.
Berra ! Du har rätt!! Det där med ålder kan skapa lite "krig".. Så länge det håller sig till att vara trevliga mot varandra..
När det går till person angrepp som det tenderat av vissa, så har det gått för långt.. :(
Men visst finns det skillnader på olika åldrars erfarenhet, intressen, problem mm.
Som chef för stora projekt jobbar jag ofta med folk från 20 års åldern till 75 års åldern.
Otroligt trevligt.. Olika erfarenheter.. De yngre har en djäkla erfarenhet av dator miljö och tänker i nya banor.. Medan de äldre klår dem med erfarenhet av hur man jobbar i verkligheten och får ner de yngre på mattan och börjar tänka praktiskt arbete.. Så jag brukar sätta ihop yngre med äldre.. Brukar bli mycket bra kombination.. :) De lär sig av varandra.. Det har funkat i många år.. Och de blir i regel kompisar för evigt. :wai::wai:

PS.. 60-talet verkar dra i från rätt bra... ;)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp