A
Anonymius
Gäst
"legolas " sa:jag hade kanske (dumt av mig) förväntat mig att de som visste lite grand om detta kunde ansträngt sig lite grand och hjälpt mig med kunskap om detta. Ungefär som jag stöttat dom som frågat mängder av frågor om VISA och uppehållstillstånd i Thailand. Inte fan hade jag all den kunskapen i huvudet inte, jag tog reda på den för deras skull.
Kanske något enda lite grand åt det hållet - DÄRFÖR skrev jag som jag gjorde - för det var exakt så jag kände... Tyckte att på slutet, så kom det något lite grand som var "matnyttigt", men de allra flesta av de 20 första inläggen var oftast helt värdelösa ur kunskapsmässigt öga sett, tyckte jag i alla fall....
Om ni sedan blir ledsna i det svenska socialdemokratiska ögat är ju synd, man varför inte säga som det är???
legolas
Om ni sedan blir ledsna i det svenska socialdemokratiska ögat är ju synd, man varför inte säga som det är???
Fy fan vad dumt Lego "svenska socialdemokratiska ögat", så mycket förutfattade meningar du har, vad tror du egentligen ? Det är ju ett hån mot de som du ser som kamrater i detta forum?
Det är ju bedrövligt att du sitter där i Chayaphum och fantiserar, vem fan är "svenska socialdemokratiska ögat", alla vi som är i detta forum är väl inga "sossar" som premierar detta samhälle där vi litar på den kommunala hemtjänsten, som skall torka våra arslen när vi blir gamla och sen skall deras bedrövliga handhavande leda oss till graven? Då hade vi ju inte varit i detta forum utan i "sosseforumet".
Vi alla vill uppfylla din dröm, du är inte ensam allena, räkna med det!
Nä Lego, du har lite förtroende för oss i detta forum?
insyt