Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skickade 10.000kr den 27/1, - pengarna kom in på Kasikorn idag, 38,628bath, vilket blir 3,8628bath per krona!
Tur att jag äger bostaden annars fick jag hyra och skulle då få leva på en nivå jag inte vill.
Tycker forumet fungerar sämre, främst att lägga in bilder.
Jag väntar med spänning på fler fina bilder från dina äventyr där borta @Hans Svensson Men ska du åka hem till Sverige nu? Det är inte rätt typ av klimat här hemma än på ett par månader.
Hej! Var och bokade hemresan igår hos Thai Airways, åker i mitten av mars, har varit här 4 månader då, det får räcka för den här gången....Det har inte gått så mycket slantar, skickar man ner 10,000kr så klarar man sig bra under förutsättning att man äger bostaden och har tecknat ev. försäkringar.
Fick s.k. "retirement visa 1 år". Visade upp det på konsulatet när jag ändå var hos thai, båda ligger på ungefär samma plats, hotellet Dusit....Hon sa att det var viktigt att få "RE-ENTER" i passet innan jag åker, lär kosta c:a 1000bath, annars blir det vanligt turist-visa när jag kommer nästa vända.
Känner en glädje över att vara här när jag går ner till stranden och går utmed beachen....Det gör en verkligen glad!
Då badar vi i havet bla, då är stränderna som finast å vattnet varmt å gott. Fi satan för Sverige i mars, kallt blött å eländigt.
Varför åker du hem så tidigt Hans om du inte måste? Skulle själv aldrig komma på tanken att åka till Sverige före slutet på Maj.
Då badar vi i havet bla, då är stränderna som finast å vattnet varmt å gott. Fi satan för Sverige i mars, kallt blött å eländigt.
Varför åker du hem så tidigt Hans om du inte måste? Skulle själv aldrig komma på tanken att åka till Sverige före slutet på Maj.
Ok, märkligt att du gör detta till ett problem, nog typiskt svenskt. Det är 1:a februari imorgon och jag blir här större delen av mars så jag tycker inte synd om mig själv, kan åka och komma tillbaka när jag vill.
Nja, efter att du visar att du inte tycker jag att det är bra att folk faktiskt förklarar både ett och anat för dig.
Du borde vara glad för all hjälp du kan få.
Ok, märkligt att du gör detta till ett problem, nog typiskt svenskt. Det är 1:a februari imorgon och jag blir här större delen av mars så jag tycker inte synd om mig själv, kan åka och komma tillbaka när jag vill.
Jag kan tänka mig att åka hem efter Songkran i mitten av April om jag bodde halvårsvis. Jag tycker det börjar bli fint i Sthlmstraktem då med träd som slår ut, tussilagor, vitsippor och de blommande körsbärsträden i Kungsan. men mars skulle inte vara en höjdare. Men kan ju finnas andra orsaker.
Jag kan tänka mig att åka hem efter Songkran i mitten av April om jag bodde halvårsvis. Jag tycker det börjar bli fint i Sthlmstraktem då med träd som slår ut, tussilagor, vitsippor och de blommande körsbärsträden i Kungsan. men mars skulle inte vara en höjdare. Men kan ju finnas andra orsaker.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.