Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Stark mat.
Jag åt en panang kyckling i går kväll som var lagom stark och god eftersom jag inte åt upp den gröna chilin.
Finns här någon duktig här som vet uniefär om det är 2-4 chili som jag lämnade, själv vet jag inte därför jag frågar.
Stark mat.
Jag åt en panang kyckling i går kväll som var lagom stark och god eftersom jag inte åt upp den gröna chilin.
Finns här någon duktig här som vet uniefär om det är 2-4 chili som jag lämnade, själv vet jag inte därför jag frågar.
Gäller ju mat här och då har jag ju svårt att hålla mig härifrån....5555. Måste ju ställa mig skeptisk till din bild, om det där är grön chili måste det vara en märklig grön chili. Mina ögon säger "gröna bönor i bitar", att det där är grön chili kan jag aldrig tänka mig.
Eftersom du inte vet ger det vid handen att du själv inte lagat det, utan någon annan. Nu vet jag inte om det är en restaurang du åt på, ser ju väldigt blek ut för att vara en Penang, skall ju i det närmaste vara illröd. I Penang Kurry brukar man ha "Ärtauberginer", du vet de här små fina gröna auberginerna. Här har man väl inte haft tillgång eller kanske inte anser sig ha råd att ha i ärtauberginer utan då ersatt det med gröna bönor i bitar.
Som sagt var ställer mig väldigt frågande till detta om grön chili? Man brukar heller inte ha grön chili i Penang utan röd, därav den fantastiskt fina röda färgen på curryn. Dock fuskas det mycket på Thaikrogar runt om i Sverige och folk tror att det skall vara så som det serveras.
Har inte fått kläm på nya TS, van med att gamla hoppade fram till sista/senaste inlägg, sorry boys `n Girls..
Eller som man också kan säga: Skit bakom spakarna!!
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.