Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Är det någon här som vet vad " emoo Oun " betyder??
หมูอ้วน [mõo ôan] betyder ordagrant som du skrev "tjock gris", men kan användas till människor ungefär som vårt "tjockis", och det har då en skämtsam och snäll framtoning. "e" som du skrev framför känner varken jag eller min thailändska sonhustru, son jag har rådfrågat, till.
Mvh
John-Lennart
"e" som du skrev framför känner varken jag eller min thailändska sonhustru, son jag har rådfrågat, till.
Egentligen "e" + tjockis om det sägs till en kille är det skämtsam ton. Om "e" + tjockis sägs till en tjej är det direkt förolämpande. Detta är svårt att förklara "e" är ful och oartig att tilltala någon.
"e" (อี) använder man till tjejer e-baa = อีบ้า
"ai" (ไอ้) använder man till killar ai baa = ไอ้บ้า
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.