Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja ja väntar me spänning på vad dom gör med mej. Har överklagat men de kan ta några veckor att få svar steker dom. Tyver bor ja ju i Thailand är ju inte bara att gå till en annan bank
Ringde idag och sa att jag flyttar allt av pensionssparande från er till Handelsbanken då jag inte kan ha pengarna i bank som inte litar på sina kunder
Ringde idag och sa att jag flyttar allt av pensionssparande från er till Handelsbanken då jag inte kan ha pengarna i bank som inte litar på sina kunder
Swedbank har skickat samma papper till mig. O då har jag inte ens rört kontot,bara vart utskriven från Sverige.
Jag skickade tillbaka att dom kunde suga min k**, o sen dra åt helvete. Hahahahaha
Var kund hos Nordbanken/Nordea för många herrans år sen. Gick in på banken och frågade om det fanns någon att prata med för jag ville låna pengar till lägenhetsköp men det gick inte bara att komma in och prata med någon utan att boka tid sa en sur kärring och gav mig några blanketter som jag skulle fylla i hemma och återkomma efter tidsbokning.
Jag gick då till Handelsbanken ett par hundra meter bort och frågade samma där och fick till svar av den trevlig damen om jag kunde vänta några minuter så hon kunde få fatt på någon som kunde hjälpa mig. Efter en stund kom det en tjej som visade mig till hennes skrivbord. Jag förklarade att jag inte var kund men var villig att byta bank om hon hjälpte, det ska vi ordna sa hon så släng du blanketterna du fått i papperskorgen, sedan flyttade hon över pengarna jag hade på kontona i Nordea till Handelsbanken och två dagar senare fick jag lånet.
Tycker att om man är liten eller storkund så ska man bli vänligt bemött, så jag har tipsat fler om Handelbanken och aldrig haft några problem med dem.
Nä jag hade lönen inbetalad från Danmark varje månad under många år och de sista av dessa har Swedbank varit en riktig pain in the butt.
De tjänar helt enkelt för lite pengar på oss utflyttade utan lån etc och vill gärna bli av med oss.
De är dessutom för odugliga och onödigt dyra för att sköta KF åt mig.
Swedbank är nog av många ansedd som en riktig skitbank.
Nä jag hade lönen inbetalad från Danmark varje månad under många år och de sista av dessa har Swedbank varit en riktig pain in the butt.
De tjänar helt enkelt för lite pengar på oss utflyttade utan lån etc och vill gärna bli av med oss.
De är dessutom för odugliga och onödigt dyra för att sköta KF åt mig.
Swedbank är nog av många ansedd som en riktig skitbank.
Jag försökte att ladda ner appen men det fungerade inte för att jag skrivit fel passnummer men kollade och det var inte fel nummer så det kanske beror på att jag bytt pass och att mitt gamla passnummer finns hos Kasikorn men jag ska till banken och prata med dem idag och se om de kan hjälpa mig.
Fixade appen igår med bankens hjälp annars hade jag aldrig kunnat göra det om det ens hade gått. Lyckades till och med att föra över pengar till en annans konto, fan jag är ju ett tekniskt under på gamla dar.
Fixade appen igår med bankens hjälp annars hade jag aldrig kunnat göra det om det ens hade gått. Lyckades till och med att föra över pengar till en annans konto, fan jag är ju ett tekniskt under på gamla dar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.