köpa bil

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"krister " sa:
NEJ det vill inte jag ha iaf. Inte en bil för det priset, men det är klart om man har tur kanske man kan få bra en gammal pickup (toyota då) för under 200k...

OPEL heter Proton i Thailand bara så ni vet.

Utan att veta så undrar jag om inte Proton är en malaysisk biltillverkare.
Tror inte att dom har några Opel bilar, däremot mitsubishi tror jag att dom tillverkar under deras egna märke.

"andrejsdenruskige " sa:
Utan att veta så undrar jag om inte Proton är en malaysisk biltillverkare.
Tror inte att dom har några Opel bilar, däremot mitsubishi tror jag att dom tillverkar under deras egna märke.

Nja, det undrar jag , jag var på Mitsubiscis fabrik förra veckan , inbjuden av vice CD som jag flyger med ... Framkom inget att de tillverkas under annat namn ......Masor med export till just Malaysia däremot ... men det kan ju vara fel , tors fa..inte VETA här inte :D

"Phonta " sa:
Nja, det undrar jag , jag var på Mitsubiscis fabrik förra veckan , inbjuden av vice CD som jag flyger med ... Framkom inget att de tillverkas under annat namn ......Masor med export till just Malaysia däremot ... men det kan ju vara fel , tors fa..inte VETA här inte :D

Innan man yttrar sig bör man öva på att stava till Mitsubishi

"in-ka " sa:
ligger på tåget till bangkok, ska titta på en cheva,
Kör själv en Cheva Colorado Z71, nu har den ju bara knappt 3000 mil på mätaren så kanske för ny än för att veta om den e bra men än så länge e jag nöjd. Mycket bil för pengen jämfört med övriga märken.

PS!
Glöm inte att priserna på beg bilar gått ner kraftigt sista året...

Svärfars och därmed vår bil är en Chevrolet Trailblazer LT. En riktigt bra och bekväm familjebil med gott om plats. Jag har inte kört den, skippade det internationella körkortet. Men inga problem med långturer.

"Berralund " sa:
Svärfars och därmed vår bil är en Chevrolet Trailblazer LT. En riktigt bra och bekväm familjebil med gott om plats. Jag har inte kört den, skippade det internationella körkortet. Men inga problem med långturer.
Kanon go bil e det, har du köpt den till svärfar?

Den här tycker jag verkar ok, klarar både att lasta bike. last, och släkten på flaket, naturlig aircond, finns tillval som 4-wheel, tipp, hydralstyrning

Pavilliong 017.jpg

Jag har haft två toyotor i Thailand. Nu har jag en honda jazz automat. Det kostar mer att köra den än min gamla Tiger 3.0 och går sönder med jämna mellanrum. Visserligen är det inte dyrt att laga en Honda i Thailand men jag kommer garanterat inte att skaffa en ny. Det blir nog en Toyota Vios, Fortuner eller om jag har tur och blir rik, en mercedes...
Gott när drömmar kan bli till verklighet :) bara 5 år sedan du skrev detta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
937
Anonyma
A
A
Svar