Köpa motorcyckel

Du har inte så mycket , jag vet att vissa ser ut som de gått genom en färgspruta , de har problem, det kan jag garantera dig , sen vet jag att många snutar i landet tror att är man taggad så har varit eller är kriminell , tyvärr måste jag säga då det är helt fel
Hjsan hur är det att bygga om mc i th pga besiktning gillar copper stilen/ easy rider ???

Kan vara problem då de oftast har en bild på hojen ,, Bygger man moderat varje gång 1 ggr per år så kan det ju funka ,det är när man byter ägare som de oftast kollar ordentligt och tar bild på hojen ,, färg och ram samt motornummermåste stämma, iofs så går det att ändra färgen i boken ,, kostar inte mycket ...Denna gjorde jag om rätt rejält från förra gången den besiktigades ,inga problem när jag sålde och reggade den i februari, sänkte den samt singelsadel i stället för den fula limpan , risers samt annat styre

IMG_20161222_123926.jpg

Visa bilaga IMG_20170220_170548.jpg

Senast redigerad av en moderator:
Kan vara problem då de oftast har en bild på hojen ,, Bygger man moderat varje gång 1 ggr per år så kan det ju funka ,det är när man byter ägare som de oftast kollar ordentligt och tar bild på hojen ,, färg och ram samt motornummermåste stämma, iofs så går det att ändra färgen i boken ,, kostar inte mycket ...Denna gjorde jag om rätt rejält från förra gången den besiktigades ,inga problem när jag sålde och reggade den på nya ägaren i februari

Visa bilaga 59759

IMG_20161222_123926.jpg
Ok tack då är det bäst att köpa någon mc som är ombygd enligt mina önskningar före ägarbyte pust kanske problem

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
937
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar