Sv: Jag är inte lack, Jag säger tack, till Khao Lak!!!

N

nakonsawan

Gäst
Ja khao lak är fint där höll jag till ett år ungefär. Har det som behövs men inte mer. Vackert är det också. Finns mycket kul i närområdet också som marknader, sötvattensjö, berg och vattenfall. Och lugnet såklart ;D

Visst går det äga mark i Thailand om man är Amerikan och har investerat åttio miljoner Baht då får du äga en Rai i ditt eget namn!! Som svensk NO. Men man kan ju öppna ett bolag 49-51 i Thailändarnas favör (3) Stycken

Lugnt och turist tomt på högsäsongen.

image.jpg

Var där i Khao Lak i januari-februari och hade en av de bästa tiderna. Lugnt och städat och en hel del fina restauranter. Bäst av dom utan tvekan Viking Bar.

Så allt är inte hopplöst där......Gillade stället starkt och thai var urtrevliga.....

Visa bilaga 35963

Visa bilaga 35965

är helt klart det bästa stället för sol bad relax och mat som jag hittat i Thailand hittills. Rekommenderar det starkt!

Det ser fridfullt och avstressande ut där Kycklingen. Jag hoppas att du och din partner hade en härlig tid där. :wai:

"bson " sa:
Bilder från insidan?
Fanns det AC?
Ligger det bra till i Khao Lak?
Pris?

Tyvärr inga bilder från insidan.
AC finns.
Det var ett stort rum med stor säng, garderob, bord, 2stolar,kylskåp,tv och ett stort badrum med dusch och en rejäl uteplats.
Den andra bungalowen hade samma storlek fast den var även utrustad med kaffebryggare,brödrost, micro,porslin mm.
Stället ligger ca 5 km ifrån själva centrum khao lak, vi fick ju låna en av dom 3 mc som fanns där.
Stränderna låg i närheten, mycket finare stränder än i khao lak.
Vi betalade 800/natten, men tror han skulle höja till 1000 nu under högsäsongen.
Stället ligger i khuk khak precis jämte polis stationen.

Det finns allt i dessa bungalower
Air, Tv, kylskåp, varmvatten, micro, kaffebryggare.
1000 baht natten Vi har laundry service taxi motorcyklar och mountain bikes för uthyrning
Bar & restaurang finns det. Är det nått mer du vill ha så säg till så ordnar vi de me!!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp