Du förstod inte min ironi tydligen , och ja att Berra gillar ditt inlägg fårstår jag mycket väl , finns ju tydligen inte mycket övrigt att önska i Thailand har jag förstått , det förlovade landet , skulle vilja döpa detta till det förlorade landet i stället , ger det en semester till uppe i Isaan , då kommer jag att lägga tiden på att sälja bort bil samt motorcyclar ..
Sen blir det inget mer Thailand för min del , så känner jag idag ..
Och Jonas jag har aldrig varit naiv , men jag vet andra som varit det och blivit riktigt fetblåsta ............................
Jag insåg bara nu efter tre år här att det är bara för mycket skit , Sverige är inte perfect ,men fan så mycket bättre folk som jag normalt umgås med där .. Detta till trots att jag har lärt mig en hel del Thai under denna tid , kanske inte bra att veta vad de egentligen har för känslor för icke Thailändare ... Rosa moln ,,jojo det finns en del här som dansar runt ett tag på dessa , men de ramlar snart igenom när molnen skingrar sig
har inget intresse att dela mitt liv med en massa fyllskallar ,vilket de flesta faranger är härnere ,inte bara i Isaan ,utan kanske än mer härnere i turistorterna . Inget som ger mig någon behållning . Finns naturligtvis undantag ,men inte fn är de talrika .........