Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja när vi byggde och valde tyckte alla att jag farlang inte skulle bry mej för mycket. De blev som jag ville ruggat i toaletterna, nu 8år senare vill många kolla vårat kakel. Frugan gillar de nu inga halkar i vårat badrum
Ja när vi byggde och valde tyckte alla att jag farlang inte skulle bry mej för mycket. De blev som jag ville ruggat i toaletterna, nu 8år senare vill många kolla vårat kakel. Frugan gillar de nu inga halkar i vårat badrum
Förkärlek för glaserat halt jävla kakel. Bättre med ruggad så man inte behöver nyttja de få balanskonster man har kvar efter skateboardåkningen i tonåren.
Jag besökte en gentlemannaklubb i Jomtien, Kitcat, för några år sen med 2 damer. Jag halkade och ramlade baklänges i toaletten/duschrummet och hade turen att skulderbladen fick ta smällen. Hade jag ramlat lite annorlunda kunde jag dött. Det var en nivåskillnad mellan toaletten och duschområdet. Jag halkade efter toan och fötterna sköt iväg och pang. Kanske slog jag i huvudet också när jag skriver om det här!
Off topic, men med tanke på all din (mer eller mindre dagliga) matlagning, vem sköter diskandet?
Hemmavid är det jag som sköter dessa sysslor och kärringen använder jättestora kastruller och stekpannor (mycket större än vad du har publicerat ) WTF...
Off topic, men med tanke på all din (mer eller mindre dagliga) matlagning, vem sköter diskandet?
Hemmavid är det jag som sköter dessa sysslor och kärringen använder jättestora kastruller och stekpannor (mycket större än vad du har publicerat ) WTF...
Bodde själv i cirka 20 år i Sverige och fick ta hand om hemmets sysslor där så det klarar jag även här, vet ju att många vill ha en hushållerska men det skulle jag nog inte klara av.
Behövde fylla på förådet och jag har ju tid när jag mest sitter hemma men börjar bli sugen på en resa till Udon och supa till det i ett par dagar.
Ansjoviskryddad Makrill och då går det åt många ingredienser. Hemgjord ansjovis | Pers mat.
Nu ska det stå och gotta till sig i minst 1 månad.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.