Åldersskillnad - Är det något att bry sig om?

Skall jag tolka det som du inte vill lägga upp bild. Eller tycker du att jag skall fortsätta efterfråga bild.
Du gav ett gillande i tråden Corona. Där kurant trakassera mig för uteblivna bild bevis. Vad är din åsikt. Röker det med att man tydligt talar om att man inte önskar dela bilder och adress. Vad är din åsikt.

Skall jag tolka det som du inte vill lägga upp bild. Eller tycker du att jag skall fortsätta efterfråga bild.
Du gav ett gillande i tråden Corona. Där kurant trakassera mig för uteblivna bild bevis. Vad är din åsikt. Röker det med att man tydligt talar om att man inte önskar dela bilder och adress. Vad är din åsikt.
Att lägga upp bilder är helt frivilligt, upp till var och en. Särskilt vad gäller bilder med personer utan deras samtycke. Så inget att tjata om!

Du hade kunnat skriva ett vanligt inlägg att nej, jag vill inte visa eller lägga ut en bild.
Men du har fortsatt i inlägg efter inlägg med förnedring, tjat, trådförstörelse, vart otrevlig mm.
Allt för en avstängning.
Men du kan gott få slit tillbaka innan dina påhopp raderas eller sparas, du har vart riktig otrevlig idag.

Du hade kunnat skriva ett vanligt inlägg att nej, jag vill inte visa eller lägga ut en bild.
Men du har fortsatt i inlägg efter inlägg med förnedring, tjat, trådförstörelse, vart otrevlig mm.
Allt för en avstängning.
Men du kan gott få slit tillbaka innan dina påhopp raderas eller sparas, du har vart riktig otrevlig idag.

Trivs bra med TS. Accepters din ursäkt hoppas vi slipper sådant här fram över.

Typ hela 1177 gänget satt ju i Hua Hin tills förra hösten, då var det gott om svenska singel tjejer i 40-50 års åldern här och en del som va lite extra trevliga när man träffa dom på stan, i Sverige hade man ju inte backat men man har änna blivit lite bortskämd med åren här..
Man vänjer sig fort..

Ibland undrar man vilka vissa tror dom lurar 55555.
Och min kommentar har inte med trådämnet att göra ;)
Bara så du vet vem jag är:beer:;)

Screenshot_20200328-180859_Facebook.jpg

Personligen tror jag att det funkar med en stor åldersskillnad om där finns sann kärlek. Ett val som kvinnan och mannen själva gått in i. Men kan absolut tänka mig att negativa synpunkter överallt samt stirrande ögon från allmänhet måste tära på ett förhållande. Skulle vara så mycket enklare om alla skötte sitt och inte brydde sig så mycket om vad andra gör. Svensk svartsjuka? Nja, snarare ett land fullt av kärringar ;)

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
4 K
A

Tillbaka
Topp