Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag hoppas verkligen att ni gifte er med kvinnan för att ni älskar henne, sen att hon är född Thailändska är en sak.
Jag hoppas inte att ni gifte er med en Thailändska bara för att hon var/är från Thailand.
Jag hoppas verkligen att ni gifte er med kvinnan för att ni älskar henne, sen att hon är född Thailändska är en sak.
Jag hoppas inte att ni gifte er med en Thailändska bara för att hon var/är från Thailand.
men kinesiskor nej tack brasiljanskor nej för stora häckar inge för migbeen there done that
ja har även varit gift me en svensk dam o de ångrar ja absolut inte för vi e fortfarande vänner
Varför måste ni nödvändigtvis gå och gifta er.
Jag har levt ihop med en thailändska i ur och skur i många herrans år utan att vara gifta. Räcker inte detta?
Varför måste ni nödvändigtvis gå och gifta er.
Jag har levt ihop med en thailändska i ur och skur i många herrans år utan att vara gifta. Räcker inte detta?
Legolas
Mitt inlägg tog tydligen skruv.
1. Isaan är i stort sett odugliga att planera och effektivisera jordbruk. Jag har på ett år lärt dem och odla cassava, mycket bättre avkastning än risodling. Jag har en strategi att aldrig ta ut en satang från Thailand. Allt överskott återinvesteras i jordbruksmark,
Jag har kört 20 värdelösa indiska kossor till slakteriet. Odugliga och åt upp allt som växte.
2. Det finns nåt som uttalas ichaad, ungefär på pahasa Lao om du vet vad det betyder och det är vad byborna är. Vi måste ha dygnet-runt-bevakning.
3. Jag är just nu i Bangkok.
4. #fästemön och familjen mår utmärkt# Hon har sen två dar lyckats få ett Sor Bor Kor papper, kan inte säljas utan ärvs inom familjen.
5. Fästemön är mångmiljänär i amerikanska dollar fast hon vet inte om.
Jo det är på detta viset. Fruntimrets morsa måsta byta efternamn sen skrev hon över land deaden till fruntimret, .jag har betalt och använt området i många år redan. Jag kan pensionera mig på detta, det är inte lite. Det är nästan lögn i helvete att få tag på ett Sor bor kor papper i Thailand. Det är status.
Jo det är på detta viset. Fruntimrets morsa måsta byta efternamn sen skrev hon över land deaden. Det är nästan lögn i helvete att få tag på ett Sor bor kor papper i Thailand. Det är status.
Man kan väl knappast leva på ett landområde, däremot kan man överleva på jordbruksprodukterna, jag förväntar mig en matkris i världen inom 5 år, däribland Kina. Dom är redan här och köper en massa bråte.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.