Åldersskillnad - Är det något att bry sig om?

Givetvis kan man bli kär, det blir jag varje gång jag ser exempelvis Megan Fox.

Ja, där verkar inte åldersskillnaden vara något problem i varje fall. ;)

"Megan Fox, 24, har gift sig, det bekräftar hennes makes talesperson för Us Magazine.
Superstjärnan, känd från filmer som ”Transformers”, gifte sig med den tretton år äldre Brian Austin Green (David Silver i ”Beverly Hills 90210”)."

Ja de har aldrig legat för mej att spendera sådana pengar på en hotel natt, men sånt är ju upp till var och en att göra. Ja lägger ju häller pengar på de som roar mej.
96C6AABE-2C4B-45F7-9E29-875DBA35ECF1.jpeg

2ADC2D13-E852-4D7D-B2BF-1FD1125559FA.jpeg

EECFDC79-30FE-4930-86FF-D4E1B4C85398.jpeg

Blommorna är ju frugan hobby, är ju hand gjorda nylon blommor

Ja, men du skrev ”saker som roar dig”, så jag tänkte att du samlade på plastblommor.
Om man nu kallar blomman för nylonblomma, polyamidblomma eller plastblomma är hårklyveri.
Det är dock alltid trevligt om man har det fint och ombonat där hemma, så det är bra att frun din gillar prydnadsgrejer

Apropå att ha en dama. Så tror jag att det är vanligt att ha en hushållerska, samt en sängkamrat, mycket vanligt i Pattaja, Hua hin samt Pukket. Du betalar 15 eller 20 000 tusen till Damen, pengar som hon råder över, alt annat betalar du. Tror det är mycket vanligt.
Bor du i Issan, inte så vanligt.
Har ett en del sådana förhållande, tror det även finns på detta forum.
Många kanske är indragna utan att för stå.
Finns det välfärdskort blir det bara någon tusing i bästa fall.

Jag måste ha träffat en väldigt unik thaitjej, allt hon tjänar går in på mitt (vårat) konto :) ;)
Jag måste ha träffat en eller två unika farang män.
Man nr 1 och jag hade ett gemensamt konto där all inkomst gick in, men det var jag dom skötte räkningarna.
Man nr 2 sätter in ca 85% av sin inkomst på mitt konto och jag sköter fortfarande räkningarna.
Är det så att vi ursvenskar vill ha kontroll eller tycker vi att vi är bättre än andra på att ta hand om ekonomin.

Det var inte meningen att citera ditt inlägg @Micke.T.

Jag måste ha träffat en eller två unika farang män.
Man nr 1 och jag hade ett gemensamt konto där all inkomst gick in, men det var jag dom skötte räkningarna.
Man nr 2 sätter in ca 85% av sin inkomst på mitt konto och jag sköter fortfarande räkningarna.
Är det så att vi ursvenskar vill ha kontroll eller tycker vi att vi är bättre än andra på att ta hand om ekonomin.

Det var inte meningen att citera ditt inlägg @Micke.T.

Nja, jag gör alltid något liknande.
Det skickas dock sällan pengar mellan våra konton. Frun har ett Amex och ett Mastercard som hon använder som hon vill, vilket syns på räkningarna ibland.

Hennes första ord på svenska var ”poängen ska in”
@Samet. Jag gissar att det är något som damen din också har i sitt vokabulär

Nja, jag gör alltid något liknande.
Det skickas dock sällan pengar mellan våra konton. Frun har ett Amex och ett Mastercard som hon använder som hon vill, vilket syns på räkningarna ibland.

Hennes första ord på svenska var ”poängen ska in”
@Samet. Jag gissar att det är något som damen din också har i sitt vokabulär

Det är farligt när våra kärringar pratar med varandra... då skall det plötsligt bokas flyg och resor...

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
4 K
A

Tillbaka
Topp