Malmö FF Svenska mästare år 2017

2 månaders bäbisar ska inte flyga så där är du rätt ute. Men nog blir upplägget ekonomiskt fördelaktigt för dig Jonas, ingen kritik utan jag retas bara om det inte framgår. Vänder mig bara mot sättet du argumenterar med Berra och som jag inte riktigt förstår.
För jag retas lite med honom med ;)
Han skulle ju flytta ner i år skrev han för par år sen och pendla som jag gör mellan båt och Thailand men nu åker han inte ens på semester hit ner, inte ens för att se på sitt nya hus ;)

Vi har samma yrke och samma förutsättningar.
Om längtan är så olidig.

Fortsätter han så kanske han blir begraven innan han kommer till Thailand ;)

Senast redigerad av en moderator:
För jag retas lite med honom med ;)
Han skulle ju flytta ner i år skrev han för par år sen och pendla som jag gör mellan båt och Thailand men nu åker han inte ens på semester hit ner, inte ens för att se på sitt nya hus ;)

Vi har samma yrke och samma förutsättningar.
Om längtan är så olidig.

Fortsätter han så kanske han blir begraven innan han kommer till Thailand ;)
Som tur är vet man inte hur länge man trampar runt här och så länge man inte investerar mer än man klarar av är allt frid och fröjd för min del. Barnens väl och ve har prio ett, dom har framtiden för sig och planer kan ändras. Vi har mycket att göra här nu så flytten ligger på is tills vidare.

Som tur är vet man inte hur länge man trampar runt här och så länge man inte investerar mer än man klarar av är allt frid och fröjd för min del. Barnens väl och ve har prio ett, dom har framtiden för sig och planer kan ändras. Vi har mycket att göra här nu så flytten ligger på is tills vidare.
Klart allt kan ändras, men kanske var förhastat från början isf.
Själv hade jag inte byggt nytt hus och kännt mig nöjd med att vara kvar i Sverige.

Klart allt kan ändras, men kanske var förhastat från början isf.
Själv hade jag inte byggt nytt hus och kännt mig nöjd med att vara kvar i Sverige.
Det håller jag med om, visst var det ett misstag så här med facit i hand. Men samtidigt så kommer det inte att stå obebott så väldigt länge, svärfar går i pension om något år och då flyttar dom dit. Och det är betydligt trevligare att bo i Khon Kaen när vi kommer ner än hemma i byn.

Men @magunnar är inte glömd, det kommer garanterat att bli några besök i byn också.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp