De Muselmanska länderna som är kraftigt överbefolkade skulle må bra av lite annorlunda syn på detta med preventivmedel ,, det är ju en del i Islams grund-ide .dvs befolka jorden med Muslimer genom att förbjuda preventivmedel samt uppmana till att skaffa så många barn som möjligt ,, Hoppas nu ingen försöker förneka detta påstående , finns hur mycket som helst om detta ,problemet är ju att de länder de idag lever i kan ju inte föda den stora befolkningen , undrar hur kul det blir att inse att det finns andra länder där man bara kan odla halva året pga is och snö .Men bra Sverige att få hit driftiga välutbildade affärsman samt läkare och forskare , detta då vi inte har tillräckligt med folk i vårt avlånga och glest befolkade land , och NEJ det var ingen vänsterkolumnist som skrev denna artikel , det var en stor vän av invandring , och en hyllning till just att Sverige får ett välbehövligt tillskott .
Så Atom , där bet du dig i rumpan ,, inte alls saxat från en NMR artikel 555
De Muselmanska länderna som är kraftigt överbefolkade skulle må bra av lite annorlunda syn på detta med preventivmedel
Ni förstår säkert att man inte kan lita på en sådan människa som Phonta. Muslimska länderna är i jämförelse obefolkat om man tar Kina och Indien och Indonesien.
Sen detta med avlande av barn är ju nästan legio i alla asiatiska, afrikanska och latinamerikanska länder och det beror ju på systemen de har 0 backup av samhället, därför skaffar man sig många barn för framtida ekonomiska behov och i många kulturer då helst pojkar som kan bidra till försörjning. Sen vet jag t ex i Asien är just glädjen och status av många barn uppskattat, i Sverige beräknar vi ekonomisk tillväxt, som i Hasse och Tage, vi köper en traktor istället.
Är det detta samhälle du vill ha en traktor istället för ett kärt barn oavsett ur många de är?
I Sverige för något år sedan uppmanade myndigheterna också om att alla skulle öka sin närvaro i sängkammaren men det var tydligen inget fel på det, men andra skall avhålla sig?
det är ju en del i Islams grund-ide .dvs befolka jorden med Muslimer , Ja eftersom budskapet uppstod i ett islamskt rike var det nog muslimer lika som i ett kristet eller buddhistiskt samhälle, hade nog samma påbud uppstått så inget konstigt med det.
problemet är ju att de länder de idag lever i kan ju inte föda den stora befolkningen
Helt otroligt, hur fan vet du det?
undrar hur kul det blir att inse att det finns andra länder där man bara kan odla halva året pga is och snö
hahahah, vad är det frågan om från muslimskt barnaavlande till is och snö, herregud är du politiker sånt svammel????
Phonta, skärp dig, du har skrivit så mycket på sista tiden om detta och i början hade jag visst hopp men nu vet jag att allt om dig är förlorat tyvärr.
Jag förstår din frustration som du delar med många, så ock mig men tyvärr har du gått in i grottan ordentligt där inget ljus finns och dina inlägg blir bara värre och värre och känns i alla fall för mig inte bra, men för moderatorer och adminitratorn är det tydligen okey så fortsätt du med ditt höga blodtryck.
Ja tragiskt att forumet har fått denna karaktär, förpestat av desillusionerade och övermaga gamla gubbar???? Vart tog Thailand vägen??