Norrlandsboy
Aktiv medlem
Det är alltid synd om kvinnorna, läs Expressens artikel om svenska män. Jag blev förbannad på så mycket okunnighet. Min tiiraks syster arbetade många år som socionom i Chonbori provinsen, hon säger inte ens 0.1%av männen är från Sverige, Kina Indien alla asiatiska länder är i majoritet. Nu betraktas en svensk man som köper flyg till Thailand som en oansvarig sexgalen i Sverige.Vad är en kvinna som behandlar män illa då? Som ljuger och manipulerar?
Jag vill inte försvara de män men Expressen dra alla över samma kam. Så mycket skratt och leende som jag får av min tiirak på en vecka fick jag inte av min exfru som var svenska i 23 år.
Mitt problem är att hon inte vill bo i Sverige, i hennes ögon Sverige består av ..... får det vara. Det finns mycket att säga men Sveriges media har blivit en lekstuga för oseriösa journalister utan kunskap.
Jag känner en gubbe från Västerås här som tar hand om en massa folk med problem, han syns inte men en dynga som kan göra samma sak i Sverige om får chansen blir representant för svenska män i Thailand enligt Expressen.
Kan säga bara fy.
Nu ska gå o hoppa i poolen sedan blir det big C, måndagar kommer färsk fisk från Trat.