Hur är vädret där du befinner dig nu??

Rapporter från Umeå är översvämningar och avstängda vägar längs kusten ner till Övik.
Regnat i en vecka och gräsmattor har lossnat och flutit upp.
Nivåer i åar och älvar når kritiska nivåer.

Extrema väderförhållanden är normalt numer
Du överdriver som vanligt i dina inlägg. Har du nån fobi att göra så, mår du bra när du kan spela Allan

Du överdriver som vanligt i dina inlägg. Har du nån fobi att göra så, mår du bra när du kan spela Allan
Huvva, läser du inga nyheter i skogen?
Nu bär du dig dumt åt.

2 grader och klart sade Google Home att det är när jag frågade alldeles nyss så det får bli att ta sig en rask promenad i det friska uppiggande höstvädret med destination mataffären alldeles strax.

Idag har vi ett stålande vackert höstväder +13°C och 7-13 m/s ssv.
1729170182611.jpeg

Och i solen är det riktigt behagligt :)
1729170351054.jpeg

Aha, hoppas det blir bra snart.

Här har vi mulet och 12 grader på morgonen. Inte alls lika blåsigt som dom senaste dagarna så det kan vara läge för en lång promenad. Det är bara lättjan som begränsar.
Här är fint väder, 16 grader så jag och kapten skall ta en tur upp efter lunch, såg att fanns ett 6km spår uppe på toppen så tänkte gå den och sen ner.
Känns bättre i knät idag men tar banan upp idag.

20241018_101052.jpg

Här är fint väder, 16 grader så jag och kapten skall ta en tur upp efter lunch, såg att fanns ett 6km spår uppe på toppen så tänkte gå den och sen ner.
Känns bättre i knät idag men tar banan upp idag.

20241018_101052.jpg
Jo det har blivit några promenader upp och ned till Flöyen, några våfflor med uppe på toppen med.
Dock kan vädret slå ganska fort där uppe på toppen. Förutom Flöyen så är det ju regn Bergen är känt för, men fin tur är det.
Landström kopplat ser jag är väl obligatorisk i Bergen nu.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp