Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Här fortfarande plus grader inte rätt, Att det brukat bli några dar på vinter när det blir " blia" varmt alltså men inte som nu ,Har varit med i 72år nu minns kanske
ca 60 år och har inte varit med om att vi har 5 plusgrader kl17 ton i feb
Vi får nog fråga osopolar han vet
Här fortfarande plus grader inte rätt, Att det brukat bli några dar på vinter när det blir " blia" varmt alltså men inte som nu ,Har varit med i 72år nu minns kanske
I Thailand stod det i BP kallaste och mest långvariga kylan på 40 år.
Här nere är det ok temp men såg inlägg på fb från en bekant upp i CM området att var -2 grader och frost uppe bland bergstopparna i nåt område.
I Thailand stod det i BP kallaste och mest långvariga kylan på 40 år.
Här nere är det ok temp men såg inlägg på fb från en bekant upp i CM området att var -2 grader och frost uppe bland bergstopparna i nåt område.
Det har dom säkert haft, skrev heller inte att stod kallaste dom haft utan längsta ihållande kylan i sträck på 40 år i landet och räknade med skulle hålla i sig månaden ut har jag för mig det stod, får se.
Skriver bara vad som stod i BP igår plus vad en bekant skrev temp dom haft i områden i norr.
Är ju lite nederbörd den här tiden annars hade det kanske varit vanligare med snö på topparna.
Det har dom säkert haft, skrev heller inte att stod kallaste dom haft utan längsta ihållande kylan i sträck på 40 år i landet och räknade med skulle hålla i sig månaden ut har jag för mig det stod, får se.
Skriver bara vad som stod i BP igår plus vad en bekant skrev temp dom haft i områden i norr.
Är ju lite nederbörd den här tiden annars hade det kanske varit vanligare med snö på topparna.
För kallt i vattnet vid den här årstiden, badar frivilligt när +28 grader i vattnet.
Förra månaden när jag badade i poolen på hotell var gränsen för mig.
Sen blir det uppehåll till runt April.
I förrgår cyklade jag förbi badplatsen och då kom det en gumma i 70-årsåldern, insvept i badrock, badlakan och termokappa, och skulle ta sig ett uppfriskande dopp. Det lär vara 4*C numera, så hon skulle nog tycka att är lite väl kvalmigt att bada i april. ;-)
Februari? Fast du kanske inte jämför med januari som det är? Annars brukar februari vara kallaste månaden känner jag spontant utan att ha tagit fram några siffror.
Har hört vinden blåsa under natten,tog i rejält ibland och trodde att nu på morgonen det skulle ligga massa omkullblåsta saker utanför huset.
Men nu har det nästan helt sluta blåsa & är 4 minus.
Här är det mulet med 4 plusgrader och dimrisk. Hoppas att den håller sig borta, jag skall köra iväg med Lilleman om en stund, dags för innebandymatcher under förmiddagen.
Har hört vinden blåsa under natten,tog i rejält ibland och trodde att nu på morgonen det skulle ligga massa omkullblåsta saker utanför huset.
Men nu har det nästan helt sluta blåsa & är 4 minus.
Här blåste det också bra i natt, fick plocka lite grejer som fått egna ben i natt
Växt huset är ett problem, nu snö fri och då tar vinden delar av plast taket
och dom åker långt i skogen, hittade 2 st nu på morgon saknas 2
Här blåste det också bra i natt, fick plocka lite grejer som fått egna ben i natt
Växt huset är ett problem, nu snö fri och då tar vinden delar av plast taket
och dom åker långt i skogen, hittade 2 st nu på morgon saknas 2
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.