Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja,en del pistolskyttar använde beta blockerare förr i tiden pga minskad puls = något stadigare på handen (knappast märkbart) men det blev ju förbjudet sedan. Räknades som doping.
Lunchen idag blev en mustig tomatsoppa med protein i form av en styckad wienerkorv. Det är nyttig mat. Jag vet att korv inte är perfekt men det var bara en som intogs.
Lunchen idag blev en mustig tomatsoppa med protein i form av en styckad wienerkorv. Det är nyttig mat. Jag vet att korv inte är perfekt men det var bara en som intogs.
Elbilsförare äter mer korv än andra bilförare. Det visar en undersökning som Allt om elbilar rapporterar om. Det finns ett bilmärke som sticker ut bland ...
Elbilsförare äter mer korv än andra bilförare. Det visar en undersökning som Allt om elbilar rapporterar om. Det finns ett bilmärke som sticker ut bland ...
Fett är inte speciellt farligt, mindre portioner hjälper helt klart då det är intaget som helhet som avgör, men mera protein samt mindre kolhydrater, Rör på er , långa promenader eller gympass
Han skrev ,läs bipacksedeln på era mediciner så,får ni se. jag kan inte göra detta , det var avsikten med mitt svar , men förstår att du inte hajade det
Bipacksedel: Paracetamol Orifarm - Filmdragerad tablett 500 mg • Läkemedelsföretag: Orifarm Generics AB | FASS Patient → för dig som är patient eller närstående
Fett är inte speciellt farligt, mindre portioner hjälper helt klart då det är intaget som helhet som avgör, men mera protein samt mindre kolhydrater, Rör på er , långa promenader eller gympass
Tror @gunnarg menar kombinationen av fett och kolhydrater inte är så lyckad. Ja ersätter man kolhydraterna med fett och protein så mättar det bättre och man äter automatiskt mindre och inte lika ofta. Precis som du skriver är motionen viktig för kroppens välmående
Bipacksedel: Paracetamol Orifarm - Filmdragerad tablett 500 mg • Läkemedelsföretag: Orifarm Generics AB | FASS Patient → för dig som är patient eller närstående
Som jag skrev, jag äter minimalt med dessa. Jag vet vad jag äter och även vet jag att paracetamol inte är nyttigt på något sätt , dock bättre än ex Iprem , Alkohol är ingen risk att jag tar ihop med en värktablett, jag äter kanske en värktablett varannan månad för min whiplash. Så överdosering är knappast aktuell En cream som kallas Defilen är väldigt bra. 1%Diklofenak för ev muskelvärk efter träning samt vid nackvärk. vetekudde för Micron samt denna diclofenakräm funkar för det mesta utan värktablett
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.