Möblera sitt hem i Thailand.

Du får se till att hylla dom med en öl eller två när dom är färdiga.:)
Nä det tror jag inte dom får dricka här, dom jobbar för och på condot, hyllorna fick jag.

20210224_130622.jpg

Kollar på IKEA hemsida vad man kan tänkas köpa när man kommer hem.
Med storleken på den här soffan får vi plats med 2 golvlampor jämter också.

Kollar på IKEA hemsida vad man kan tänkas köpa när man kommer hem.
Med storleken på den här soffan får vi plats med 2 golvlampor jämter också.

Har samma soffa hos oss. En gammal klassiker från IKEA som funnits ganska länge och den är klart bra faktiskt. Skön att sova i och går att bädda som "extrasäng"

Tog med en matta från condon, skall jag bara få golvlampan som skall stå i hörnet och resten av soffan. Blev repa i ena soffdelen när dom skulle ta in den så har bara en halv soffa nu ;)
Sen ner och beställa nya gardiner någon dag.
Blir perfekt för mig nu när jag blivit soffliggare framför tv:n.

20221013_194214.jpg

20221013_194233.jpg

Tog med en matta från condon, skall jag bara få golvlampan som skall stå i hörnet och resten av soffan. Blev repa i ena soffdelen när dom skulle ta in den så har bara en halv soffa nu ;)
Sen ner och beställa nya gardiner någon dag.
Blir perfekt för mig nu när jag blivit soffliggare framför tv:n.

20221013_194214.jpg

20221013_194233.jpg
Snyggt!
Du borde bejaka kvinnan inom dig och bli stylist.

Snyggt!
Du borde bejaka kvinnan inom dig och bli stylist.
Jag gillar och möblera och planera men frugan gillar ibland hellre isaan style, kan ha en matta på golvet och trycka in allt i ett hörn, lättare att sopa då.
Kommer ihåg när vi hyrde ett hus på 220m2 i Pratumnak, kommer hem efter vart på sjön 4 veckor hon och hennes morsa hade ställt allt i ett hörn, inte bara allt utan bio anläggning, allt.
See much better easy clean, stora tomma rum bara.....
Så vi är inte riktigt på samma nivå gällande möblering, fast hennes är billigare, bara öppen yta och skåp man kan trycka in skit i.

Så vi är inte riktigt på samma nivå gällande möblering, fast hennes är billigare, bara öppen yta och skåp man kan trycka in skit i.
Jag röstar på svärmor, en klok gumma!

Jämrans vad det dammar in, då man gärna vill ha det öppet för svalka och drag. Man får sopa varje dag och då funkar det inte med mattor och textilier. Paniskt rädd för diverse insekter och ormar dessutom, så i mitt hus finns det inga gömmen - de där krypen vill jag kunna se på långt håll. ;)

Jag röstar på svärmor, en klok gumma!

Jämrans vad det dammar in, då man gärna vill ha det öppet för svalka och drag. Man får sopa varje dag och då funkar det inte med mattor och textilier. Paniskt rädd för diverse insekter och ormar dessutom, så i mitt hus finns det inga gömmen - de där krypen vill jag kunna se på långt håll. ;)
Nu bor ju inte jag i tassemarekena så har inte dom problemen med att det dammar in, var lite för par år sen när dom höll på och byggde andra villagen men nu är den klar och ingen sand damm i luften här så går utmärkt ned öppen dörr.

Liknande trådar

H
Svar
71
Visningar
7 K
Hans Svensson
H
M
Svar
0
Visningar