Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
LANDSKRONA 5-seat sofa, with chaise longues/Grann/Bomstad black/wood Luxury made our way. We used resilient foam filling for comfort, thick grain leather on the contact areas – because it looks amazing, and durable coated fabric elsewhere to keep the price down.
STOCKHOLM Coffee table, walnut veneer, 180x59 cm The table surface in walnut veneer and legs in solid walnut give a warm, natural feeling to your room. The distinctive grain pattern in the walnut veneer gives each table a unique character.
ÅRSTID Floor lamp, brass/white One of our most cherished lamp series and it’s no wonder why – it has a timeless design that fits right in. Combine several lamps from the series to create a soft, comfortable light and a unified look. The textile shade provides a diffused and decorative light.
LANDSKRONA 5-seat sofa, with chaise longues/Grann/Bomstad black/wood Luxury made our way. We used resilient foam filling for comfort, thick grain leather on the contact areas – because it looks amazing, and durable coated fabric elsewhere to keep the price down.
Har samma soffa hos oss. En gammal klassiker från IKEA som funnits ganska länge och den är klart bra faktiskt. Skön att sova i och går att bädda som "extrasäng"
Tog med en matta från condon, skall jag bara få golvlampan som skall stå i hörnet och resten av soffan. Blev repa i ena soffdelen när dom skulle ta in den så har bara en halv soffa nu
Sen ner och beställa nya gardiner någon dag.
Blir perfekt för mig nu när jag blivit soffliggare framför tv:n.
Tog med en matta från condon, skall jag bara få golvlampan som skall stå i hörnet och resten av soffan. Blev repa i ena soffdelen när dom skulle ta in den så har bara en halv soffa nu
Sen ner och beställa nya gardiner någon dag.
Blir perfekt för mig nu när jag blivit soffliggare framför tv:n.
Jag gillar och möblera och planera men frugan gillar ibland hellre isaan style, kan ha en matta på golvet och trycka in allt i ett hörn, lättare att sopa då.
Kommer ihåg när vi hyrde ett hus på 220m2 i Pratumnak, kommer hem efter vart på sjön 4 veckor hon och hennes morsa hade ställt allt i ett hörn, inte bara allt utan bio anläggning, allt.
See much better easy clean, stora tomma rum bara.....
Så vi är inte riktigt på samma nivå gällande möblering, fast hennes är billigare, bara öppen yta och skåp man kan trycka in skit i.
Jämrans vad det dammar in, då man gärna vill ha det öppet för svalka och drag. Man får sopa varje dag och då funkar det inte med mattor och textilier. Paniskt rädd för diverse insekter och ormar dessutom, så i mitt hus finns det inga gömmen - de där krypen vill jag kunna se på långt håll.
Jämrans vad det dammar in, då man gärna vill ha det öppet för svalka och drag. Man får sopa varje dag och då funkar det inte med mattor och textilier. Paniskt rädd för diverse insekter och ormar dessutom, så i mitt hus finns det inga gömmen - de där krypen vill jag kunna se på långt håll.
Nu bor ju inte jag i tassemarekena så har inte dom problemen med att det dammar in, var lite för par år sen när dom höll på och byggde andra villagen men nu är den klar och ingen sand damm i luften här så går utmärkt ned öppen dörr.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.