Stefan´s mat, recept och tips

Fläsk finns men bra potater vet jag inte. Har varit med om att göra öländska kroppkakor en gång, nä fy tusan vilket "arbete" så det blir nog inte fler gånger, dessutom drack vi öl och brännvin samtidigt så det såg inte fint ut i köket efteråt men jag äter gärna delikatesserna.
Den potatis jag köpt har i alla fall gått att göra jäkligt gott potatismos av

Fläsk finns men bra potater vet jag inte. Har varit med om att göra öländska kroppkakor en gång, nä fy tusan vilket "arbete" så det blir nog inte fler gånger, dessutom drack vi öl och brännvin samtidigt så det såg inte fint ut i köket efteråt men jag äter gärna delikatesserna.
ha ha denna gången är bom med så hon får hålla i detta ,,bom lärde sig i karlskrona och dom är som öländska ..problemet är att man kan ej ha färskpotatis så man måste ju lagra potatisen några månader ..

jag viste ej innan jag träffade bom för 4 år sedan att karlskrona likt Öland har gammal kroppkakstradition

Jag skulle nog testa denna på 2800 Watt.

Läste kommentarerna på Lazada och uppgiven motorstyrka är tydligen fel, inga 2.800 W utan mindre än 500 W!!!!
Man kanske borde leta vidare.

Gjorde ugnsbakad leverpastej idag efter ICA recept.

IMG_0004.JPG

Var allmänt försiktig med lazada,, från att ha hyggligt bra produkter i sitt sortiment har den nu svängt till mestadelen billigt kina skräp
Lazada säljer ingenting.

Det är en marknadsplats på internet där vem som helst får sälja.
För detta tar Lazada betalt.
Lazada håller med annonsering, betalningstjänst mellan säljare och köpare mm.

Det är till att vara noggrann som köpare för Lazada tar inte ansvar för produkterna eller lämnar någon garanti.
Det är upp till köpare och säljare.

Returer brukar fungera bra med Lazada.

Lazada säljer ingenting.

Det är en marknadsplats på internet där vem som helst får sälja.
För detta tar Lazada betalt.
Lazada håller med annonsering, betalningstjänst mellan säljare och köpare mm.

Det är till att vara noggrann som köpare för Lazada tar inte ansvar för produkterna eller lämnar någon garanti.
Det är upp till köpare och säljare.

Returer brukar fungera bra med Lazada.
Brukar inte köpa så speciellt dyra saker från Lazada, det dyraste är en ugn från Häfele men då tog även säljaren kontakt med mig och verkade bry sig om jag var nöjd och belåten.

Brukar inte köpa så speciellt dyra saker från Lazada, det dyraste är en ugn från Häfele men då tog även säljaren kontakt med mig och verkade bry sig om jag var nöjd och belåten.
Du köper inte från Lazada utan via Lazada.

Det finns en bra chatfunktion där man kan ställa direkta frågor till säljaren.

Liknande trådar

S
Svar
5
Visningar
4 K
S
A
Svar
64
Visningar
15 K