Företag i Thailand

Kommer att uppskatta om någon här på forumet har kunskaper i ämnet!

Du kan börja själv med att läsa inlägg nr: 40 i denna tråd så har Du något att starta med...

Företag för Ubon i Thailand, nej tack, samma som att skänka bort 51% av företaget som jag betalat 100% för, dessutom så förlorar jag bestämmanderätten och måste rätta mig efter vad majoriteten tycker...ändra reglerna så kanske Ubon ändrar sig.

Du kan börja själv med att läsa inlägg nr: 40 i denna tråd så har Du något att starta med...

Företag för Ubon i Thailand, nej tack, samma som att skänka bort 51% av företaget som jag betalat 100% för, dessutom så förlorar jag bestämmanderätten och måste rätta mig efter vad majoriteten tycker...ändra reglerna så kanske Ubon ändrar sig.

Uppgifterna i inlägg #40 måste kollas innan man tar den för sann. Det finns motstridiga uppgifter.

Mackes, Du kan väl återkomma när Du kollat uppgifterna så att det blir rätt och riktigt, sen skrev jag, något att börja med...

Har läst inlägg nr: 40 på det forumet som den postades från början så ditt eget svar, är inte ett svar för mig - det var ju inte ens en fråga, det var ett önskemål.

Liknande trådar

A
Svar
11
Visningar
2 K
Caveman™
C
A
Svar
0
Visningar