Företag i Thailand

Diskussion i 'Allmänt thailandforum' startad av L-G, 2 januari 2018.

1. mackes

mackes Forumveteran

Det handlar nog mer om okunnighet.

2. Holmen

Holmen Medlem

3. gunnarg

gunnarg Forumveteran

Gamle svarten.:laugh:

4. lynott

lynott Nykomling

Kommer att uppskatta om någon här på forumet har kunskaper i ämnet!

Kycklingen gillar detta.
  5. Ubon

Ubon Forumveteran

Du kan börja själv med att läsa inlägg nr: 40 i denna tråd så har Du något att starta med...

Företag för Ubon i Thailand, nej tack, samma som att skänka bort 51% av företaget som jag betalat 100% för, dessutom så förlorar jag bestämmanderätten och måste rätta mig efter vad majoriteten tycker...ändra reglerna så kanske Ubon ändrar sig.

6. mackes

mackes Forumveteran

Uppgifterna i inlägg #40 måste kollas innan man tar den för sann. Det finns motstridiga uppgifter.

7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Ubon

Ubon Forumveteran

Mackes, Du kan väl återkomma när Du kollat uppgifterna så att det blir rätt och riktigt, sen skrev jag, något att börja med...

9. lynott

lynott Nykomling

Har läst inlägg nr: 40 på det forumet som den postades från början så ditt eget svar, är inte ett svar för mig - det var ju inte ens en fråga, det var ett önskemål.

Dela sidan

Laddar...
Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?