Kollar vad SMHI lovar för väder till påsk,ser tyvärr ut att kunna komma en hel del snö.
Hade själv hoppats på mera sol..Men det är ju fortfarande några dagar kvar dit så kan ju ändras.
Jag glömde att packa ner en termometer men mobilen säger 28 nu på morgonen och 35-36 på dagen.
Så har det varit sen vi kom. Det är varmt, soligt och inget regn.
No shit Sherlock, det tog tid att uppfatta. Jag kan meddela att det är stört omöjligt hitta en kvicksilver.termometer idag. De är förbjudna sedan 1992.
Har man rört sig utanför.byn eller satt på TVn.torde man uppfattat talesättet om kvicksilvret, rör det sig nedåt blir det kallare. Och vise versa.
Vilket leder oss in på dagens Äkta väder, ej internetvädret, det är.fortfarande rätt tidigt runt kl 9 så kvicksilvret har inte först sig nämnvärt över 30 grader. På Anders Celsius skala. Men det kommer krypa uppåt. Lätt molnighet och svag vind.
No shit Sherlock, det tog tid att uppfatta. Jag kan meddela att det är stört omöjligt hitta en kvicksilver.termometer idag. De är förbjudna sedan 1992.
Jag tror nog de flesta har noterat att det påpekas titt som tätt så det behövs nog inte upprepas att det gjorts.
Faktum är fortfarande att kvicksilver termometern förbjöds långt tidigare. Innan internet slog igenom faktiskt.
Jag har förklarat tidigare skillnaden mellan det äkta lokala vädret som man har utanför fönstret och internetvädret som alla kan kolla upp på just..... Internet.
Vi har normalt alltid 2 grader svalare här uppe på övervåningen än nere på markplan både på altanen och i vardagsrummet. Enligt Anders Celsius och gamla hederliga alkohol-termometrar med röd färg i.
Jag tror nog de flesta har noterat att det påpekas titt som tätt så det behövs nog inte upprepas att det gjorts.
Faktum är fortfarande att kvicksilver termometern förbjöds långt tidigare. Innan internet slog igenom faktiskt.
Jag har förklarat tidigare skillnaden mellan det äkta lokala vädret som man har utanför fönstret och internetvädret som alla kan kolla upp på just..... Internet.
Jag glömde att packa ner en termometer men mobilen säger 28 nu på morgonen och 35-36 på dagen.
Så har det varit sen vi kom. Det är varmt, soligt och inget regn.
Internet väder & allt snack om Anders Celsius hit och dit.. Här kommer den riktigt lokala temperaturen just nu...
Men imorgon ska det visst bli mycket varmare & även snö,Kung Bore kämpar med att hålla sig kvar än ett tag.
Internet väder & allt om snack om Anders Celsius.. Här kommer den riktigt lokala temperaturen just nu...
Men imorgon ska det visst bli mycket varmare & även snö,Kung Bore kämpar med att hålla sig kvar än ett tag.
Internet väder & allt snack om Anders Celsius hit och dit.. Här kommer den riktigt lokala temperaturen just nu...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.