Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om JAG hade småbarn och skulle spara i 10 till 18 år som du @PanPan tänker för dina barn.
Då hade JAG för mina barn valt Equty Funds..
På så lång tid då lönar sig alltid en Aktiefond.
Men ta detta med nypa salt.. för jag är bara en amatör..
Om JAG hade småbarn och skulle spara i 10 till 18 år som du @PanPan tänker för dina barn.
Då hade JAG för mina barn valt Equty Funds..
På så lång tid då lönar sig alltid en Aktiefond.
Men ta detta med nypa salt.. för jag är bara en amatör..
I mina ögon då finns det bara 2 fonder på denna som du visat som är bra "IN MY VIEW" p
Båda är open end funds ( ej tidsbegränsad) det är den vanligaste på marknaden
1 BKD
Den har inrikes investeringar bara..
Utdelningar 2 gånger
De har företag som
CP ALL, Bangkok Bank, Bangkok Insurance... Siam Cement, PTT med mera. Risk level 6 som alla de andra. Medium High.
2 B-ASEAN.
både Inrikes och Utrikrs investeringar
Ingen utdelning...
KANSKE
Dem är nog lika i hela världen, dom jobbar inte gratis
I länken till bangkokbank jag la in tidigare kan du gå in och se, klicka på en fond och scrolla ner till fact sheet och öppna, så står kostnaden för fonden där.
Dem är nog lika i hela världen, dom jobbar inte gratis
I länken till bangkokbank jag la in tidigare kan du gå in och se, klicka på en fond och scrolla ner till fact sheet och öppna, så står kostnaden för fonden där.
Nu fick jag svar från Bualuang.
You can buy all.
Not only Bangkokbank, Tanachat, TMB, Tisco.
Ja då blev det helt plötsligt för mycket fonder att kolla på!
Det brukar vara vettigt att sprida sina investeringar i olika delar av världen och i olika verksamheter.
Jag vet inte om du får handla i Avanza som utlandsboende men jag har svårt att tänka mej att du inte får.
Det brukar vara vettigt att sprida sina investeringar i olika delar av världen och i olika verksamheter.
Jag vet inte om du får handla i Avanza som utlandsboende men jag har svårt att tänka mej att du inte får.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.