Phontas Mc resa 2018

Diskussion i 'Allmänt thailandforum' startad av Phonta, 21 januari 2018.

1. Boa52

Boa52 Medlem

Herre gud gubbar ni är inte kloka vräka i er medicament och träna, Jobba er i form spring inte på gym
    och käka piller, herregud vad är det med er

mackes gillar detta.
  2. Långeman

Långeman Forumveteran

Testo är väl canserframkallande eller har jag fel

3. Phonta

Phonta Forumveteran Guldmedlem

Hmmm , beror på vad du menar med Testo , det är ju känt att det är åt helvete att ta Testo , du vet vem jag åsyftar , Men att det skulle i sig vara cancerframkallande har inte jag funnit ,, Men på ett sätt helt rätt , Äldre som matar på med Testo lär enligt vetenskapen ha större risk för prostatacancer ,, hur det funkar riktigt vet jag inte ,, men tydligen skall Test då mata cancern som behöver detta för att växa , samtidigt har jag svårt att tro att kroppsgeget testo skulle vara farligt , men jag är ingen doctor , Att labba med olika testosteroner är vad jag läst livsfarligt , speciellt högre i åldern , då detta kan leda till bla hjärnblödning etc

4. Phonta

Jag
    Det jag avser är helt enkelt naturmediciner som bevisligen är av godo , sänker blodtryck , massor med antioxidanter mm ,,verkar positivt på blodplättar dvs minskar risken för stroke samt infarkt mm vad Birger gör /har gjort , det får stå för honom

Krille gillar detta.
  5. Phonta

Drar en bild på gummans obebygda tomt i stället :) De bygger nu även en jätte buddha tvärs över gatan ,, snart kommer nog ett anbud hon inte kan neka IMG_20180201_143608859.jpg IMG_20180201_143608859.jpg IMG_20180201_143558816.jpg IMG_20180202_194239753_LL.jpg

Isan Lover, eirkar, Krille och 3 andra gillar detta.
  6. Phonta

Sista bilden från Kosa Hotell i Khon kaen , trevlig kväll , en skitrestaurang av sällan skådat slag

7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Phonta

Matdags för hungriga MC förare

IMG_20180201_140822439.jpg

eirkar, Kycklingen och Berralund gillar detta.
  9. Phonta

Inhandlade ett bra stöd för hojen , sen till Muang Phon för buss till BKK IMG_20180204_170217830_LL.jpg IMG_20180206_085352642_HDR.jpg

eirkar, Kycklingen och Berralund gillar detta.
  10. Phonta

Landar i BKK , tar mig till SOI 7 /1 mittemot Svenska Ambassaden (nästan ) Rundvandring på stan i två dagar , BKK är en häftig stad , stor som fn , och skitig som fan är luften ,,men rent och fint på gatorna lade jag märke till , inte alls som för några år sen , sen till Suwan för flyg hem till Gumman och hunden

IMG_20180207_173855185_HDR.jpg

IMG_20180207_105433443.jpg

IMG_20180207_175551282_HDR.jpg

IMG_20180208_122552445_HDR.jpg

IMG_20180209_070936220.jpg

eirkar, Krille, Micke.T och 4 andra gillar detta.
  11. NilsG

NilsG Forumveteran

Ja Bkk är ett måste varje resa, grym stad helt klart.

Krille och Phonta gillar detta.
  12. in-ka

in-ka Medlem

hej Phonta, var du/ni på detta? jag var där men bara på dagtid, massor med hojar å massor med tillbehör

Berralund gillar detta.
  13. Phonta

Nej ,jag var inte där , har sett detta så många ggr så inte ens sista året jag bodde i Pattis åkte vi dit ,bara en fyllefest , mycket fina hojar , men som sagt samma varje år ;)

14. in-ka

in-ka Medlem

hej, var som sagt/skrivit bara där på dagtid så ingen fyllefest då, första gången för mej å jag tyckte dä va häftigt att se, en fundering är dessa långgafflar å hemmabyggen lagliga i thailand? har varit på flera hojfester i sverige mycket trevliga å inge bråk, mycket fylla förstår jag men är det stökigt/bråkigt/slagsmål?

pontiac-51 och Kycklingen gillar detta.
  15. Långeman

Långeman Forumveteran

Aldrig hört eller sett något sådant i TH. Då är alla " Biker bröder" festar och har skoj med många bra Liveband och högsta volym

in-ka, Phonta och Kycklingen gillar detta.
  16. Phonta

Förekommer inte vad jag vet , om nån av någon anledning skulle bete sig dumt så pratar man med henne /honom , Men själv aldrig varit med om direkta "kurr" mellan hojåkare ,, finns bara inte anser jag ,, varken i Sverige eller klubbarna i Pattis , trivs man inte så lämnar man bara helt enkelt , med fanan i topp, finns många oskrivna lagar som bara de som åker hoj vet om ,, några är tillex , tafsa ALDRIG på polares damer (dödssynd) snacka inte politik;) , Alla är likvärdiga medlemmar i en klubb oavsett antal cc på hojen :)alla har ju samma intresse , men visst förekommer konflikter i klubbar , men inga våldsamheter,

Last edited: 15 februari 2018
    Krille, in-ka och Kycklingen gillar detta.
  17. Boa52

Boa52 Medlem

Fina tröjor med tryck på såna gillade jag när jag var 10 år

Phonta gillar detta.
  18. Phonta

Ingen av dessa är ju klubbtröjor utan bara vanliga T shirts från någon marknad ,,, du kanske trodde något annat 55555:):):)

Samet och Boa52 gillar detta.
  19. Boa52

Boa52 Medlem

70 plusare med såna tröjor, lika chang linnen. Jag skulle inte åka ikring med sånt, thaifolket ser och tycker huva
    men det är jag ni får göra hur ni vill

20. Phonta

Kalla inte mig "Ni " Jag tar ALDRIG på mig ett djäkla Changlinne , äger inget och kommer aldrig att göra det , är det varmt så kör jag i Jeans , riktiga skor samt en Tschirt med armar på , utan tryck
    Vad är det för fel på vår klädsel när vi åker ?? IMG_20180121_091016889_HDR.jpg

Isan Lover, Berralund och eirkar gillar detta.
  21. pontiac-51

pontiac-51 Aktiv medlem

Jag tycker att mc folk får åka vad som behagar dom .döma folk efter ÅLDER är det så ja jaaa

Krille och Phonta gillar detta.
Laddar...

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?
  1. Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
    Stäng notis