Phontas Mc resa 2018

 
Du märker även detta med grövre/snabbare skäggväxt samt att jag nu måste klippa mig varje vecka , förr en ggr på 14 dagar , inget skämt , kroppen ökar sin egen produktion av Testo :)
Herre gud gubbar ni är inte kloka vräka i er medicament och träna, Jobba er i form spring inte på gym
och käka piller, herregud vad är det med er
 
Hmmm , beror på vad du menar med Testo , det är ju känt att det är åt helvete att ta Testo , du vet vem jag åsyftar , Men att det skulle i sig vara cancerframkallande har inte jag funnit ,, Men på ett sätt helt rätt , Äldre som matar på med Testo lär enligt vetenskapen ha större risk för prostatacancer ,, hur det funkar riktigt vet jag inte ,, men tydligen skall Test då mata cancern som behöver detta för att växa , samtidigt har jag svårt att tro att kroppsgeget testo skulle vara farligt , men jag är ingen doctor , Att labba med olika testosteroner är vad jag läst livsfarligt , speciellt högre i åldern , då detta kan leda till bla hjärnblödning etc
 
Jag
Herre gud gubbar ni är inte kloka vräka i er medicament och träna, Jobba er i form spring inte på gym
och käka piller, herregud vad är det med er
Det jag avser är helt enkelt naturmediciner som bevisligen är av godo , sänker blodtryck , massor med antioxidanter mm ,,verkar positivt på blodplättar dvs minskar risken för stroke samt infarkt mm vad Birger gör /har gjort , det får stå för honom
 
Drar en bild på gummans obebygda tomt i stället :) De bygger nu även en jätte buddha tvärs över gatan ,, snart kommer nog ett anbud hon inte kan neka
IMG_20180201_143608859.jpg
IMG_20180201_143608859.jpg
IMG_20180201_143558816.jpg
IMG_20180202_194239753_LL.jpg
 
Sista bilden från Kosa Hotell i Khon kaen , trevlig kväll , en skitrestaurang av sällan skådat slag
 
Landar i BKK , tar mig till SOI 7 /1 mittemot Svenska Ambassaden (nästan ) Rundvandring på stan i två dagar , BKK är en häftig stad , stor som fn , och skitig som fan är luften ,,men rent och fint på gatorna lade jag märke till , inte alls som för några år sen , sen till Suwan för flyg hem till Gumman och hunden

IMG_20180207_173855185_HDR.jpg


IMG_20180207_105433443.jpg


IMG_20180207_175551282_HDR.jpg


IMG_20180208_122552445_HDR.jpg


IMG_20180209_070936220.jpg
 
Landar i BKK , tar mig till SOI 7 /1 mittemot Svenska Ambassaden (nästan ) Rundvandring på stan i två dagar , BKK är en häftig stad , stor som fn , och skitig som fan är luften ,,men rent och fint på gatorna lade jag märke till , inte alls som för några år sen , sen till Suwan för flyg hem...
Ja Bkk är ett måste varje resa, grym stad helt klart.
 
hej Phonta, var du/ni på detta? jag var där men bara på dagtid, massor med hojar å massor med tillbehör
24133700_10155046272933091_347421502_n.jpg
Nej ,jag var inte där , har sett detta så många ggr så inte ens sista året jag bodde i Pattis åkte vi dit ,bara en fyllefest , mycket fina hojar , men som sagt samma varje år ;)
 
hej, var som sagt/skrivit bara där på dagtid så ingen fyllefest då, första gången för mej å jag tyckte dä va häftigt att se, en fundering är dessa långgafflar å hemmabyggen lagliga i thailand? har varit på flera hojfester i sverige mycket trevliga å inge bråk, mycket fylla förstår jag men är det stökigt/bråkigt/slagsmål?
 
hej, var som sagt/skrivit bara där på dagtid så ingen fyllefest då, första gången för mej å jag tyckte dä va häftigt att se, en fundering är dessa långgafflar å hemmabyggen lagliga i thailand? har varit på flera hojfester i sverige mycket trevliga å inge bråk, mycket fylla förstår jag men är det stökigt/bråkigt/slagsmål?

Aldrig hört eller sett något sådant i TH. Då är alla " Biker bröder" festar och har skoj med många bra Liveband och högsta volym
 
hej, var som sagt/skrivit bara där på dagtid så ingen fyllefest då, första gången för mej å jag tyckte dä va häftigt att se, en fundering är dessa långgafflar å hemmabyggen lagliga i thailand? har varit på flera hojfester i sverige mycket trevliga å inge bråk, mycket fylla förstår jag men är det stökigt/bråkigt/slagsmål?
Förekommer inte vad jag vet , om nån av någon anledning skulle bete sig dumt så pratar man med henne /honom , Men själv aldrig varit med om direkta "kurr" mellan hojåkare ,, finns bara inte anser jag ,, varken i Sverige eller klubbarna i Pattis , trivs man inte så lämnar man bara helt enkelt , med fanan i topp, finns många oskrivna lagar som bara de som åker hoj vet om ,, några är tillex , tafsa ALDRIG på polares damer (dödssynd) snacka inte politik;) , Alla är likvärdiga medlemmar i en klubb oavsett antal cc på hojen :)alla har ju samma intresse , men visst förekommer konflikter i klubbar , men inga våldsamheter,
 
Senast redigerad av en moderator:
70 plusare med såna tröjor, lika chang linnen. Jag skulle inte åka ikring med sånt, thaifolket ser och tycker huva
men det är jag ni får göra hur ni vill
Kalla inte mig "Ni " Jag tar ALDRIG på mig ett djäkla Changlinne , äger inget och kommer aldrig att göra det , är det varmt så kör jag i Jeans , riktiga skor samt en Tschirt med armar på , utan tryck
Vad är det för fel på vår klädsel när vi åker ??
IMG_20180121_091016889_HDR.jpg
 
 

Liknande trådar

A
Svar
209
Visningar
16 K
Anonym
A
A
Svar
322
Visningar
13 K
A
 
Tillbaka
Topp