Phontas Mc resa 2018

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

schysst att du svarar ponta, men hur å dä mä långgafflar å hemmabyggen besiktning? själv monterade/byggde jag drag på våran lilla cheva (aveo) å en liten båttrailer självklart med blink bak å bromsljus men se det gick inte att besikta, bossen för besiktnings anläggningen blev bara förbannad då han som jag tror inte visste själv hur det skulle gå till, så jag har kört ändå å blivit stoppad av snuten, frågade bara vart vi skulle,

Framme hos Sven Korat , lite uftykt i Korat blev det dagen innan vi packade för avfärd mot Pattaya
IMG_20180120_124058674.jpg
IMG_20180120_124940125.jpg

Hej Phonta

Du ser inte ett tugg äldre ut sedan vi sågs förra året, men kanske flera cm bredare axlar kan jag tyda.

Har sysslat lite med del undersökningar angående dessa produkter , Krachai Dam , samt Tonkat Ali och Ginko Biloba ,intressant ,, Thaiboxare använder detta frekvent , bättre ork samt boostar testonivån , nåt vi äldre kan behöva vid träning ,,märkväl, bara kroppens egna testonivåer höjs , inget som finns i örten , dessuton så ger det enlitgmånga trovärdiga studier en kraftig boost av mannens sam kvinnans sexuella lust samt förmåga ,, Thailändarnas egen [Medicin] kallas det även för , borde intressera tillex Birger
IMG_20180208_131154903.jpg

Fr.o.m. vilken ålder får man köpa dessa mega mediciner ?

Här kan jag komma med dagsfärska erfarenheter, jag tog testosteron i sex månader när jag började träna igen (efter två års uppehåll och denguefeber, jag loosade tolv kilo på sjukdomen och var riktigt risig när jag började) och nu har jag lagt av. Man kan ju inte käka steroider resten av livet. Så länge jag käkadegick träningen galant, när jag slutade dippade resultaten direkt. Efter ca sex veckor började det gå bättre och numera går det bra. Så det är rätt tydligt att man måste tvinga kroppen att producera testosteron själv, tillskottet var för mig bara en starthjälp. Men nu är jag träningssugen, skäggig och kåt alldeles av mig själv! Min fru tycker jag är jobbig..

Testosteron = anabola är endast för loosers

LEO -Bola fungerar mycket bättre

Bra att det har ordnat upp sig för dej.

Jag har aldrig provat testo så ingen egen erfarenhet men har läst massor och snackat med proffs och vad jag kommit fram till så stängs alltid den egna produktionen ner om man tillsätter testo.
Däremot så boostar hård/rätt träning kroppens egna testo så det Birger upplever nu har troligtvis ingenting med testo perioden att göra utan träningen i sig som ger effekt.

Precis så är det

Fr.o.m. vilken ålder får man köpa dessa mega mediciner ?
Dessa köper man på apotek, i Bangkok ,svårt att finna i Sverige ,, Kolla på internet , "Krachai dam" Tonkat ali ", Panax Ginseng " Det sista finns i alla fall på svenska apotek , vanlig Ginseng , ökar bla blodflödet i muskler (påstås det )massor med antioxidanter mm

schysst att du svarar ponta, men hur å dä mä långgafflar å hemmabyggen besiktning? själv monterade/byggde jag drag på våran lilla cheva (aveo) å en liten båttrailer självklart med blink bak å bromsljus men se det gick inte att besikta, bossen för besiktnings anläggningen blev bara förbannad då han som jag tror inte visste själv hur det skulle gå till, så jag har kört ändå å blivit stoppad av snuten, frågade bara vart vi skulle,
Besvärligt nu att få igenom något som inte redan tidigare har "Mutats" in i en Fordonsbok,, I sort sett omöjligt att idag importera en hoj , kolla på annonser så hittar du mängder med hojar utan bok som säljs med sk Invoice papper , enligt säljaren så skall det vara enkelt att fixa en bok och inga problem med snuten ,, GLÖM dessa fordon , en stor bluff ,, de går aldrig att få in lagligt med bok i Thailands fordonsregister , detta tog slut för några år sen , gissar på att det var 2015 ,Långeman vet vad jag skriver om , massor med problem med snuten ,, Thai köper ofta dessa då de åker i grupper och ofta undviker Thailands polisen eller mutar dem när de blir stoppade .Detta kom till då Thailand själva började tillverka hojar ,, Nu tillv de flesta märken i Thailand , till och med HD har blivit en Asiatiskt hoj ,, HOhohoho:):):)

Drar en bild på gummans obebygda tomt i stället :) De bygger nu även en jätte buddha tvärs över gatan ,, snart kommer nog ett anbud hon inte kan neka
IMG_20180201_143608859.jpg
IMG_20180201_143608859.jpg
IMG_20180201_143558816.jpg
IMG_20180202_194239753_LL.jpg

Hej

Ja mark kan vara en bra investering, frugans morbror som dog för någon dryg månad sedan köpte en risodling på 9 rai för en miljon baht för 10 år sedan, nu har hans änka blivit erbjuden 10 miljoner för marken, samhället växer och risfälten gränsar redan nu till bebyggelsen, det var en bank som lade ett bud på marken, dom vill bygga där.

Mvh isan lover

Hej

Ja mark kan vara en bra investering, frugans morbror som dog för någon dryg månad sedan köpte en risodling på 9 rai för en miljon baht för 10 år sedan, nu har hans änka blivit erbjuden 10 miljoner för marken, samhället växer och risfälten gränsar redan nu till bebyggelsen, det var en bank som lade ett bud på marken, dom vill bygga där.

Mvh isan lover
Så sant, vi köpte en rai här i byn som Nois syster hade för 400000 bath, det var släktpris, precis vad hon gav för länge sedan bara för att rädda marken från fars bror, mitt i byn. Noi äger även den andra delen redan.
Över gatan köpte en bankman lite mindre tomt för 1,5 mille. Så för Noi är detta guld värd. Jag har arrende men hon äger det så det känns bra. Jag har bott några år gratis i hennes lägenhet så det känns bra att bidra med något.

Hej

Mvh isan lover
Rismark brukar ju normalt inte få bebyggas ,, 10milj för 9 rai rismark låter lite för bra , säker på att det inte är ett stenbord som bjudit denna summa :):)

Rismark brukar ju normalt inte få bebyggas ,, 10milj för 9 rai rismark låter lite för bra , säker på att det inte är ett stenbord som bjudit denna summa :):)

Hej

Jag tror att det är på allvar, marken är bara några hundra meter ifrån samhället som växer och gränsar till den största vägen i området, vägen mellan Ban Dung och Fao Rai.

Större delen av samhället som förmodligen kommer att bli Amphoe inom en inte allt för lång framtid ligger på f.d jordbruksmark där främst ris odlades tidigare.

Mvh isan lover

kommer att bli Amphoe inom en inte allt för lång framtid ?????

Varför skulle den marken vara värd de stålarna , dvs drygt en Mille per Rai när frugan tre rai inte är värd de stålarna som ligger inom Nong Song Hongs stadsgräns , en idag stor genomfartsled ,men helv stort nybyggt sjukhus , Teknisk gymnasium mm , tvivlar , för mycket skitsnack uppe i byarna när det snacka om pengar .Finns de som påstår frugan kan få 10 mille för sina tre Rai , det tror jag är rent Bull .. omöjligt som jag ser det

Varför skulle den marken vara värd de stålarna , dvs drygt en Mille per Rai när frugan tre rai inte är värd de stålarna som ligger inom Nong Song Hongs stadsgräns , en idag stor genomfartsled ,men helv stort nybyggt sjukhus , Teknisk gymnasium mm , tvivlar , för mycket skitsnack uppe i byarna när det snacka om pengar .Finns de som påstår frugan kan få 10 mille för sina tre Rai , det tror jag är rent Bull .. omöjligt som jag ser det

Hej

Det är lätt att tvivla när det handlar om såpass mycket pengar men attraktiv mark i städer och samhällen går stadigt uppåt, frugan har ju gjort en del markaffärer genom åren och det har alltid gått bra, det har ju faktiskt gett betydligt större inkomster än själva jordbruket.

Mvh isan lover

3.3 mille/rai så får den allt ligga i turistort max 2-3 km från stranden och vara förberedd med väg å el. Men Thai snackar alltid upp värdet för att framstå som rika inför omgivningen.

Fick erbjudande i förrgår 9 rai rismark för 200.000 baht.
Var ju värd så många miljoner, varför säljer dom den inte för så många miljoner då istället för att försöka sälja den till farangen och hans fru för enligt dom en bråkdel.
Nä blev inget med det, marken är inte mer värd än vad någon är beredd att betala för den.

Fick erbjudande i förrgår 9 rai rismark för 200.000 baht.
Var ju värd så många miljoner, varför säljer dom den inte för så många miljoner då istället för att försöka sälja den till farangen och hans fru för enligt dom en bråkdel.
Nä blev inget med det, marken är inte mer värd än vad någon är beredd att betala för den.
200.000 baht för 9 rai!!!hade jag klippt direkt;)thai på landet gillar snabba pengar å är inte affärsorienterade så bara slanta å se glad ut @Jonas

200.000 baht för 9 rai!!!hade jag klippt direkt;)thai på landet gillar snabba pengar å är inte affärsorienterade så bara slanta å se glad ut @Jonas
Köpte du inte 9 rai för 200,000 thbt så är du ingen affärsman Jonas , det skall givetsvis finnas en Chanot , ligger den bra till dvs i närheten av en väg eller dyligt så ligger å priset idag normalt på ett hundra tusen för en rai 55555:)Där var du fel ute Jonas

Liknande trådar

A
Svar
209
Visningar
17 K
Anonym
A
A
Svar
322
Visningar