Ännu en hundattack i Thailand, 2 årig flicka mister troligen synen på ett öga.

Jag var där under pandemin, för att ta mig till lägenheten i Jomtien var jag tvungen att köra moppe med höghastighet , varenda gång hade 20 hundar kring mig, det var öde och mörk och hungriga hundar som skett över allt på gatorna. De sprider säkert sjukdomar också. Jag skulle inte rasta min hund i Thailand.
Ja men hänt en del sen pandemin.
Under pandemin var jag alltid jagad av en flock när cyklade på kvällen nu inte en hund.
Sen kan det säkert skilja sig på Jomtien då det är ett helt annat samhälle, lite efter och luktar pensionärskiss.
Stor skillnad mellan Pattaya och Jomtien utvecklingsmässigt.
Jag har sett en stor förändring iaf och idag är jag inte orolig över att cykla till butiken sent på kvällen och bli attackerad av en stor flock hundar.

Vem bryr sig om vad som hände i Pattaya för 35 år sedan.
Du verkar intresserad i alla fall.

Så här 35 är senare så träffas Phuket av en Turist invasion, tre (3) gånger så mycket turister senaste halvåret.

Så här 35 är senare så träffas Phuket av en Turist invasion, tre (3) gånger så mycket turister senaste halvåret.

Så du anser att turister är hundar alltså? För det är ju trådens ämne....

Du fortsätter med dina inlägg precis som broderns drömmar vore verklighet,

Så du anser att turister är hundar alltså? För det är ju trådens ämne....
Tyvärr är det vissa människor som beter sig värre än hundar.

Nu har i alla fall hundarna i Thailand tre gångar så många turister att skrämma. Då kanske de lär sig veta hut.

Phuket har tydligen stora problem med ryska, hundar.....

Du fortsätter med dina inlägg precis som broderns drömmar vore verklighet,
Jag tror @Broder Tuk Tuk varit i Pattaya och bott där för mesta han skriver stämmer ju med verkligheten dock verkar han begränsat sig väldigt mycket och har bara erfarenhet från vissa gator och inte sett vad hela staden har att erbjuda, han tror det finns mer alternativ i sin byhåla.
Pattaya har allt tom världens bästa strand ;)
Han har även fått en konstig bild av thailand då han bara umgåtts med pr*stituerade och kollat film med yogaläraren.

Jag var där under pandemin, för att ta mig till lägenheten i Jomtien var jag tvungen att köra moppe med höghastighet , varenda gång hade 20 hundar kring mig, det var öde och mörk och hungriga hundar som skett över allt på gatorna. De sprider säkert sjukdomar också. Jag skulle inte rasta min hund i Thailand.
När jag var nere i Vintras så såg jag en pickup som hade stannat på ett ställe med mycket vildhundar, mellan second och sukken i höjd med youth center.

Han hade massa burar på pickupen där det låg hundar och sov på rad, helt klart sövda.

Oklart vad som hände där....

Helt klart mest ryssar borde ju finnas i ryssland, angående vildhundar kan det vara betydligt svårare att få fram fakta på, Australien har ju dingon och afrika har även en variant av vildhund som du kanske hört talas om...
Jag har varit på The Dancing Dingo. I Göteborg, det var inte vildhundar där.

Troligen inget problem i Thailand heller eftersom de tydligen inte finns där.

Samma som ryssarna.

Inte konstigt att svenskar har bokat 23 % mer resor till Thailand nu i år!

Thailandärbäst!

Jag tror @Broder Tuk Tuk varit i Pattaya och bott där för mesta han skriver stämmer ju med verkligheten dock verkar han begränsat sig väldigt mycket och har bara erfarenhet från vissa gator och inte sett vad hela staden har att erbjuda, han tror det finns mer alternativ i sin byhåla.
Pattaya har allt tom världens bästa strand ;)
Han har även fått en konstig bild av thailand då han bara umgåtts med pr*stituerade och kollat film med yogaläraren.

Stämmer enbart delvis. Jag umgicks även med tjejerna som jobbade på skolorna jag var på. Vad gäller staden är det rätt att jag inte varit så mycket på soierna bakom Second Road mot Sukkan till men desto mer i Naklua och soierna ner mot Beach Road.
Bodde ganska länge i South Pattaya med, ett ställe strax efter där taxin svänger vänster mot Jomtien.

BTT

Liknande trådar

Tillbaka
Topp