Thai festival & drottning SiriKits födelsedag på Värmdö bygdegård...

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nja , tycker att det var välordnat , dock kanske inte så mycket Thai felling som en Thaifest blir i Thailand. men fint var det , duktiga dansare och inga fulla faranger :thumbsup:
 
ybetadyj.jpg
tatyde5e.jpg
pune4uhy.jpg
ava4atep.jpg
e8y9y9a7.jpg
tymyzudu.jpg
 
Jaha!
Bilderna är då tagna utav mig(Jo-Be)och Glimt66 ska ha en del av äran över hjälpen att klämma in dessa här efter min tapatalk vägrade göra som jag vill(samarbeta)och en blir väldans glad för uppskattningen... :love_transparent:

WP_000300.jpg


WP_000302.jpg


WP_000303.jpg
 
"Phonta " sa:
Nja , tycker att det var välordnat , dock kanske inte så mycket Thai felling som en Thaifest blir i Thailand. men fint var det , duktiga dansare och inga fulla faranger :thumbsup:


Håller med Phonta en trevlig fest och inga tvär fulla faranger och kul träffas igen synd att glimt66:än var tvungen att jobba denna soliga dag som igentligen startade med regn här ute på Värmdö
 
Tydligen var det så att drottningen inte visade sig på sin födelsedag vilket inte inträffat tidigare, snacket bland thai går nu att hon trillat av pinn redan men dom säger inget. Mer troligt är kanske att hon är så sjuk så hon inte kan visas upp men nåt är iaf fel.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp