Reskompis THAI 2011 :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
P

pysen

Gäst
Heej!!!

Nu börjat de bli dags att boka en resa igen!! E så sjukt sugen på att fara iväg :) Men som vanligt e de ingen som har varken tid el råd att följa me mig.
Hade tänkt mig åka nångång i februari o stanna borta ca 2 mån. Är väldigt flexibel. Har inga direkta planer än, bara att jag ska iväg till paradiset igen :) Sen tar ja de som de kommer
E du sugen på att haka på så bara hör av dig.

/ Emma

Tjena Emma.

Planerar själv att åka ner i början av nästa år, dock stannar jag nog bara 5 veckor. men det är ju alltid roligt att ha sällskap till och från ( är själv väldigt flexibel)

De senaste gångerna har jag åkt själv då, som du säger "ingen har tid eller råd"

Ber att få återkomma med besked när/om jag kan åka.

Trevligt att se dig här på chaimai. som du märker behöver vi fler medlemmar då många verkar fått tunghäfta. ;D ;D ;D

Så vi säger VÄLKOMMEN Emma

jag tycker det låter perfekt att höra sig för här på forumet om man vill ha ressällskap eller kanske träffas någonstans utefter resan... det hade väl varit toppen.

just nu har inte jag råd att hänga på men eftersom jag numera är singel så hade det varit ypperligt att få ressällskap....

Marianne, det vet du väl inte till 100% än om du har råd eller inte 2011 vad som helst kan hända glöm inte det! :nod:

Eftersom jag förmodligen bara åker till Ubon Ratchathani nästa år så blir resan ganska trist för många kan jag tänka mig. Dock int eför mig :wai:

Hehe oroa dig inte jag tror inte damen vill att jag ska ta med massa pinglor när vi besöker svärmor/far :thumbsup:

men här på forumet borde vi väl även ha medlemmar som inte träffat en thailändsk kvinna utan vanliga resenärer som kan tänka sig att dela kanske en del eller en hel resa med någon som sitter i samma sits..

det hade väl varit idealiskt. många har säkert lust att åka men vill inte resa iväg i flera veckor eller längre helt själv...

marianne

Självklart är det så Marianne, det vore ju jättekul att resa med folk här på CM och det hoppas jag man kan göra i framtiden!

Även fast man har en thailändsk flickvän kan man ju resa med vänner inte sant ;)

En av fördelarna med tillfälligt ressällskap, är ju att man på förhand kan komma överens om att man kan ta lite egentid Dvs. att man vill kuska runt lite själv med.. sån är jag i alla fall :nod:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp