Svenska män har flest thaifruar i förhållande till befolkningen i hela världen

Nu är det ju så att Svenska kvinnor klarar sig bra själv efter 35 år oftast har dom 1 eller flera // senare efter några år har dom tappat // lusten helt så män som har många år längre // lust måste träffa yngre damer i Thailand där åldersnojan inte är så stor vi kan ha yngre kvinnor här i Thailand än åldersnojiga Sverige ...
Svenska regeringen med Margot wallström i spetsen vill stoppa Svenska män utomlands från att köpa sex .
.För ca 8 månader sedan var det röstning av Amnesty international om att tillåta sexköp i världen .
Röstningen var hemligstämplad hur länderna röstade men Svenskarna höll inget hemligt och röstade emot sexköp .
Men resultatet blev ändå att det skulle finnas pr*stitution i världen .
Bra för oss äldre män som tidigare knappast hade någon kvinna .
Hade kontakt med en 34 årig kvinna som hade 7 //

Nu vill jag än en gång påpeka att detta även kan läsas av barn. På grund av det ber vi er att vara försiktiga med språkbruket.
Kan tydligen inte få vara med och skriva här eftersom en fjantig kärring suddar ut min text

Verkar vara en del gubbar här som har svårt med svenska kvinnor, finns säkert flera anledningar till det men en av dem är säkerligen att svenska kvinnor har svårt med dem.

Jämför man en genomsnittlig svensk kvinna med en fattig kvinna från thailändska landsbygden så är det givetvis en viss skillnad, plus att dessa kvinnor nog lägger till ett lager av skillnad för att öka på oddsen att fånga någon av dessa gubbar. Jämför man dock en genomsnittlig svensk kvinna med en urban thailändsk kvinna ur medelklassen så är skillnaden minimal.

plus att dessa kvinnor nog lägger till ett lager av skillnad för att öka på oddsen att fånga någon av dessa gubbar

hehe..., tror ju inte att de behöver anstränga sig speciellt mycket, räcker nog långt med den redan befintliga fysiska attraktionskraften för att gubbar skall falla som bowlingkäglor:D

hehe..., tror ju inte att de behöver anstränga sig speciellt mycket, räcker nog långt med den redan befintliga fysiska attraktionskraften för att gubbar skall falla som bowlingkäglor:D

Nja, skulle de direkt visa vad de egentligen vill så blev det nog inget långlivat förhållande, även de söker nog fysisk attraktion och den finns nog inte alltid där....

Verkar vara en del gubbar här som har svårt med svenska kvinnor, finns säkert flera anledningar till det men en av dem är säkerligen att svenska kvinnor har svårt med dem.

Jämför man en genomsnittlig svensk kvinna med en fattig kvinna från thailändska landsbygden så är det givetvis en viss skillnad, plus att dessa kvinnor nog lägger till ett lager av skillnad för att öka på oddsen att fånga någon av dessa gubbar. Jämför man dock en genomsnittlig svensk kvinna med en urban thailändsk kvinna ur medelklassen så är skillnaden minimal.
Undrar vad du menar med en fattig kvinna?
Den senaste svenska kvinnan jag dejtade sist ägde inget men hade skulder upp över öronen, mest efter sin fd man som stack till ett främmande land där han kom ifrån. Betalade en del av skulderna innan jag vaknade.
Vad är annorlunda mellan våra länder ifråga är min fråga?'
En fråga till vad är det för fel med fysisk attraktion?:wai::mad:

Undrar vad du menar med en fattig kvinna?
Den senaste svenska kvinnan jag dejtade sist ägde inget men hade skulder upp över öronen, mest efter sin fd man som stack till ett främmande land där han kom ifrån. Betalade en del av skulderna innan jag vaknade.
Vad är annorlunda mellan våra länder ifråga är min fråga?'
En fråga till vad är det för fel med fysisk attraktion?:wai::mad:

Du menar att du inte ser några skillnader på Sverige och Thailand? Jag brukar vara den på forum som påpekar att skillnaderna inte är så stora som många vill ge sken av men nog finns det skillnader.

En fattig kvinna är en kvinna som inte kan leva på en anständig nivå. En thailändsk kvinna som har ett jobb och inte är ensamstående med barn och/eller har sjuka föräldrar att försörja är inte fattig men det finns säkert många av dem som känner sig fattiga när de ser såpoperor om Bangkoks överklass. För väldigt många, men långt ifrån alla, thailändska kvinnor så framstår vilken svensk slashas som helst som rik och en del av dessa kvinnor är då beredda att inleda ett förhållande även om de känner absolut noll fysisk attraktionskraft.

Så nej, det är absolut inget fel med fysisk attraktion, tvärtom. Däremot är det ju synd att den i många fall bara går åt ett håll.

Med skuldsättningen i det svenska samhället i bakhuvudet så skulle säga att det är ekonomiskt mera fördelaktigt att ta en thaitjej som partner. Billigare, yngre, snyggare enligt några..m.m :wai::nod::cool:

Och glömde en sak, sköter du dig så lever du som en prins i paradiset.
Påven var ju till Sverige för ungefär en månad sedan .
På hemresan följde många journalister med .
Påven sa till dem att han hade hört att Svenska kvinnor var så starka . Så Svenska män åkte till andra länder .
För att träffa kvinnor .

Man har ju svårt att tro att inte en ung thailändsk tjej skulle föredra Justin Bieber eller nån från nåt thailändskt pojkband (istället för nån fet, flintskallig svensk med Gällivarehäng), men i den thailändska kulturen vördar man ålderdom vilket gör att många tjejer vill ta hand om en handfallen svensk gubbe. Ju mer handfallen man är desto mer tycker dom om en. Dom har lite svårt för initiativrika västerländska män. Vem har inte blivit kallad Pappa t.ex
(vilket är too much).

Lite av ett gubbforum det här ;) känns som varenda tråd handlar om män med Thaifruar eller förhållande till fruarnas släktingar ;)
Och handlar dom inte om det så glider det in på det ;)

Har du stött på nån thailändsk kille som varit ihop med en svensk tjej nångång?

Har du stött på nån thailändsk kille som varit ihop med en svensk tjej nångång?
Svensk vet jag inte men om jag sett Thai killar ihop och har barn med västeländska tjejer så japp jättemånga gånger här nere. Och föresten kom på nu japp en 30 årig Svensk tjej och hennes thaikille stötte jag på inne på Svenska ambassaden en gång.

Man har ju svårt att tro att inte en ung thailändsk tjej skulle föredra Justin Bieber eller nån från nåt thailändskt pojkband (istället för nån fet, flintskallig svensk med Gällivarehäng), men i den thailändska kulturen vördar man ålderdom vilket gör att många tjejer vill ta hand om en handfallen svensk gubbe. Ju mer handfallen man är desto mer tycker dom om en. Dom har lite svårt för initiativrika västerländska män. Vem har inte blivit kallad Pappa t.ex
(vilket är too much).
Man kan ju ha en dröm, men alla tjejer kan ju inte vara tillsammans med Justin och tur är väl det. Man får sikta mer realistiskt ... allt handlar ju inte om utseende eller pengar ...

Lite av ett gubbforum det här ;) känns som varenda tråd handlar om män med Thaifruar eller förhållande till fruarnas släktingar ;)
Och handlar dom inte om det så glider det in på det ;)

Är väl i och för sig inte speciellt förvånande, är det något som är överrepresenterat så är det ju Isaan, sen kanske de trådarna också faller in i det spåret.

Samtidigt vore det ju konstigt om man inte titt som tätt kom in på musikinstrument och förhållandet till musikinstrumenten i ett forum om musik:)

Oja, har också stött på detta men det är nog vanligare man/man eller hen/man.

Hittade en artikel här, ta det för vad det är:

http://shamakern.com/relationships-in-thailand-part-7/

Det var den västerländska synen som det oftast är med engelska dokument. Det skulle vara intressant att höra hur Thai ser på detta med förhållande mellan Thai och utlänningar, en analys där man utgår från Thailändsk kultur och inte västerländsk.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp