Svenska män har flest thaifruar i förhållande till befolkningen i hela världen

Du menar att du inte ser några skillnader på Sverige och Thailand? Jag brukar vara den på forum som påpekar att skillnaderna inte är så stora som många vill ge sken av men nog finns det skillnader.

En fattig kvinna är en kvinna som inte kan leva på en anständig nivå. En thailändsk kvinna som har ett jobb och inte är ensamstående med barn och/eller har sjuka föräldrar att försörja är inte fattig men det finns säkert många av dem som känner sig fattiga när de ser såpoperor om Bangkoks överklass. För väldigt många, men långt ifrån alla, thailändska kvinnor så framstår vilken svensk slashas som helst som rik och en del av dessa kvinnor är då beredda att inleda ett förhållande även om de känner absolut noll fysisk attraktionskraft.

Så nej, det är absolut inget fel med fysisk attraktion, tvärtom. Däremot är det ju synd att den i många fall bara går åt ett håll.[/QUOT
Ja alla pr*stituerade har ju jobb

Efter skilsmässan i Sverige dejtade jag många svenska tjejer och hade förhållanden på upp till 8 mån som var vad jag stod ut som längst. I princip alla var damage gods från tidigare relationer som satt sina tydliga spår. Åkte ner till Thailand på 2 mån sem och upptäckte här den enorma skillnaden på utbudet.

I Sverige kunde jag få en hyfsat halv ful brud i min egen ålder om jag jobbade hårt, i Thailand kunde jag vraka å välja. Här va jag den unge snyggingen bland utbudet av män. Tänk då hur det är för gubbar som är 15-20 år äldre än mig i Sverige.

Förstår väl vem som helst att en frånskild man i pensionsåldern hellre avslutar sina dagar med en snygging i 40 års åldern än med en 65 årig kärring i Sverige som sett sina bästa dagar. Inte för att gubbsen på något sätt skulle vara bättre än kärringarna i Sverige.

Men varför slickar en hund sig på noppen?
För att han kan.....

Nu hoppas jag att jag snart träffar den rätta. Inom ett år bör jag ha samlat ihop tillräckligt med pengar för att göra en lite längre resa, hon dyker kanske upp då. Vi får se vad år 2017 (eller 2660) har i beredskap.

Efter skilsmässan i Sverige dejtade jag många svenska tjejer och hade förhållanden på upp till 8 mån som var vad jag stod ut som längst. I princip alla var damage gods från tidigare relationer som satt sina tydliga spår. Åkte ner till Thailand på 2 mån sem och upptäckte här den enorma skillnaden på utbudet.

I Sverige kunde jag få en hyfsat halv ful brud i min egen ålder om jag jobbade hårt, i Thailand kunde jag vraka å välja. Här va jag den unge snyggingen bland utbudet av män. Tänk då hur det är för gubbar som är 15-20 år äldre än mig i Sverige.

Förstår väl vem som helst att en frånskild man i pensionsåldern hellre avslutar sina dagar med en snygging i 40 års åldern än med en 65 årig kärring i Sverige som sett sina bästa dagar. Inte för att gubbsen på något sätt skulle vara bättre än kärringarna i Sverige.

Men varför slickar en hund sig på noppen?
För att han kan.....
Så du går efter utseendet, vart tog den svenska präktigheten vägen :rolleyes:
Slicka sig lite här o där kan väl alla som inte har låtit airbagen fälla ut. Det är i alla fall budgetvarianten på köttmarknadaden. :police:

Så du går efter utseendet, vart tog den svenska präktigheten vägen :rolleyes:
Slicka sig lite här o där kan väl alla som inte har låtit airbagen fälla ut. Det är i alla fall budgetvarianten på köttmarknadaden. :police:
Den dan man slutar bry sig om utseendet på tjejerna och även på sig själv då är det gubbvarning på riktigt.
Men du kanske lika gärna ligger med en 65-70 årig ful svenne kärring än en 40 årig snygg Thai tjej? Iaf inte min grej och att döma av tråden inte många gubbar som är på din linje [emoji28] [emoji28] [emoji6]

Nu hoppas jag att jag snart träffar den rätta. Inom ett år bör jag ha samlat ihop tillräckligt med pengar för att göra en lite längre resa, hon dyker kanske upp då. Vi får se vad år 2017 (eller 2660) har i beredskap.
Varför samla på sig pengar för att träffa den rätta? Det är väl bara att se sig omkring i kyrkbänkarna efter en likasinnad. Det är gratis.

Har förstått att det är mycket få människor som vet hur en kvinnokropp fungerar .
Den är skapt för att i unga år föda barn

Har förstått att det är mycket få människor som vet hur en kvinnokropp fungerar .
Den är skapt för att i unga år föda barn
Du ger sken av att vara en självutnämnd expert på området. Man behöver förmodligen inte vara raketforskare för att räkna ut detta. Och jag tror inte att det forskningsrönet får någon kanditatur till nobelpriset i medicin.

Du ger sken av att vara en självutnämnd expert på området. Man behöver förmodligen inte vara raketforskare för att räkna ut detta. Och jag tror inte att det forskningsrönet får någon kanditatur till nobelpriset i medicin.
Ja han har chattat med 30.000 tjejer på 6 år så han är expert på allt om kvinnor och ska snart doktorera i ämnet. Teoretisk expert alltså för någon praktik lär han inte haft tid med...

Ja han har chattat med 30.000 tjejer på 6 år så han är expert på allt om kvinnor och ska snart doktorera i ämnet. Teoretisk expert alltså för någon praktik lär han inte haft tid med...
Hmm, nej knappast med det CV:t. Imponerande måste jag säga, jag böjer mitt huvud i vördnad.

Ja om dom äldre kvinnorna inget vill kan det ju inte bli någon praktik .
Var det så svårt att förstå ?

Den dan man slutar bry sig om utseendet på tjejerna och även på sig själv då är det gubbvarning på riktigt.
Men du kanske lika gärna ligger med en 65-70 årig ful svenne kärring än en 40 årig snygg Thai tjej? Iaf inte min grej och att döma av tråden inte många gubbar som är på din linje [emoji28] [emoji28] [emoji6]
Lägg inte ord i min mun pojk :)
Var det länge sedan du kom åt att slicka dig på delar av kroppen du tycks tänka på med :p

H
Det var den västerländska synen som det oftast är med engelska dokument. Det skulle vara intressant att höra hur Thai ser på detta med förhållande mellan Thai och utlänningar, en analys där man utgår från Thailändsk kultur och inte västerländsk.

Hörde en intervju om en äldre thailändska, reportern frågade precis om detta med unga thailändskor hur de verkligen upplever sitt förhållande till en äldre svensk man.
Hon menade på fullt allvar att de flesta unga thailändskorna faktiskt älskar sina män.
När jag återger detta så hör jag redan asgarvet från några men det var precis hur en äldre thailändsk kvinna såg det.
Tror på henne fast skulle inte själv vilja leva med en mycket yngre kvinna.
Har testat, mentalt ligger man så långt ifrån varandra.
Föredrar en mentalt mogen kvinna.
Det här var ingen analys dock men åsikt från en äldre kvinna från Thailand, hon levde sedan länge i Sverige.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp