Vilken byhåla i Isaan är bäst och varför? ;)

 
S

Svante Kjellman

Gäst
Verkar inte vara något större drag till thaistäder men kanske till mindre ställen? ;)
 
Jag tycker nog att frugans byhåla Si Bun Rueang är helt OK men det är definitivt inget actionställe. Allt som man behöver finns, är bra om man vill ha lugn och ro som endast avbryts av galande tuppar och skällande hundar.
 
Jag tycker nog att frugans byhåla Si Bun Rueang är helt OK men det är definitivt inget actionställe. Allt som man behöver finns, är bra om man vill ha lugn och ro som endast avbryts av galande tuppar och skällande hundar.

Jag tog en liten google-safari. Ser fint ut. :) Känns lite för avlägset i längden för min del, men jag tror också att jag skulle kunna tycka att det är ok.
 
D
Jag tycker nog att frugans byhåla Si Bun Rueang är helt OK men det är definitivt inget actionställe. Allt som man behöver finns, är bra om man vill ha lugn och ro som endast avbryts av galande tuppar och skällande hundar.
Synd att det har blivit så mycket trafik genom Si Bun Rueang. Jag brukar sitta och fika där vid 90 graders kurvan.

DSC_0341.JPG


DSC_0342.JPG
 
Trafiken i centrum är hemsk men bor man inte utåt 228an så är det lugnare. Vi håller till i en by 4 km åt nordväst, där är det betydligt lugnare.
Samma här vi bor ca 5 km mot PhuWiang hållet, blir en tur till marknaden varje dag. Annars vart har
magunnar tagit vägen inte sett någon aktivitet från honom på länge.
 
Du har ju startat trådar om både det ena och det andra, angående Isaan, mitt tips till dig är att åk ut till landsbygden i Thailand, så får du se själv,,, tid verkar du ha gott om. Ta inte illa upp Nu;)
Citat @Svante Kjellman
 
Du har ju startat trådar om både det ena och det andra, angående Isaan, mitt tips till dig är att åk ut till landsbygden i Thailand, så får du se själv,,, tid verkar du ha gott om. Ta inte illa upp Nu;)
Citat @Svante Kjellman

Jag ska bara starta några trådar till medans jag jobbar ihop pengar till en thailandsresa. :xmas_smiley:

Jag tar inte illa upp och det hoppas jag ingen annan här gör heller angående dessa trådar och postningar hit och dit. :wai:
 
Jag ska bara starta några trådar till medans jag jobbar ihop pengar till en thailandsresa. :xmas_smiley:

Jag tar inte illa upp och det hoppas jag ingen annan här gör heller angående dessa trådar och postningar hit och dit. :wai:

Nu ramlade poletten ner !!!!! Du vill "bara" Bli Guldmedlem och detta syftet har du nu nått.
Stort GRATTIS!!!!
 
Nu ramlade poletten ner !!!!! Du vill "bara" Bli Guldmedlem och detta syftet har du nu nått.
Stort GRATTIS!!!!

Jag har inte ansökt om guldmedlemskap och vet inte varför jag har blivit blivit guldmedlem. Om det har blivit något fel med tekniken så får de som driver forumet fixa det isåfall. :xmas_smiley: Tack för gratulationerna. :wai:
 
 

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
I
P
Svar
25
Visningar
5 K
anonymous
A
A
Svar
16
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
18
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp