A
Anonymius
Gäst
Gamla gubbar och tanter som ju inte finns här på detta forumet, kommer snart att få göra en ny uppkörning.edyl.
De orsakar ca 80% av alla olyckor sägs det i media, fan, undrar om inte våra nyanlända är än värre. Ytterst nära smälla en nyss, han kunde knappt prata svenska, när jag frågade honom om han har körkort, frågade han vad jag ville. Ja men hallå... Inget hände, men det vart nära, och absolut hans fel.. Min tjej kan köra bil i Thailand,,, ja,ja skapligt iaf., men här kan hon inte det utan körkort, samt bra kunskaper i svenska språket och skrift. Nej det finns nog ett i Kellogss cornflagespaket för vissa
Absolut, trafiken har blivit mycket värre med alla olika körsätt från olika delar av världen. Här i Malmö måste jag inta olika positioner beroende på i vilka delar jag kör i och anpassa mig till många olika beteenden, för det är ju så och är inget påhitt från min sida att de som kommer hit anpassar sig inte utan tar med sig sitt beteende och trafiken är fullständigt opålitlig idag.
Sen Malmö generellt är nog den värsta stad man kan köra i, säger till och med skåningarna själva
Så bara att anpassa sig antagligen