Var bäst att bo ? Thailand/Sverige/Norge (bäst att föda och bo med barn idag)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bättre å få lön från Norge å bo i Thailand, varför gör du inte det n?
Var har jag skrivit detta?
Skrev väl att det är dyrare att bo i Thailand med en familj med småbarn än i Sverige om du vill att de skall gå på minst lika bra skolor och ha minst lika bra försäkringar.

JAG personligen vill ha min lön från Norge, ha min fasta bas i Sverige men gärna åka till värmen ofta eller under långa perioder.

Sedan så är jag inte en "" utan mer svensk än dig, detta har vi ju redan diskuterat. Att sedan "" är ett nytt ord för "blatte" gör att det är ganska märkligt att detta tillåts om och om igen av de som driver forumet.

Vi gör ingenting åt det så länge Baboo inte anmäler öknamnet. Jag har tolkat det som att det har sagts i en god atmosfär, rätt eller fel. Glimten i ögat alltså!

Tycker med det, ordet används flitigt nedsättande mot babbo på forumet men ingen moderator gör nåt.:'(:rolleyes:

Vill du komma ner å bli kompis nu Baboo lr? Du har ju annars alltid ramlat in här efter en jobbrunda och stöddat dig för att fixa tjafs.. Samma häromdan ju.
Då får du tåla lite..

Vill du komma ner å bli kompis nu Baboo lr? Du har ju annars alltid ramlat in här efter en jobbrunda och stöddat dig för att fixa tjafs.. Samma häromdan ju.
Då får du tåla lite..
Var någon som skrev om att det fanns en svenskskola på Ko lanta och då svarade jag att det även finns en på Phuket.. svaret på detta blev att man tyckte synd om mig för mitt sorgliga liv.. följt av att bli kallad .. bara att gå tillbaks o läsa i denna tråd.

Men tydligen skall jag tåla detta enligt dig.
Men bara fortsätt ni och fjanta er.. e bara kul att se hur "vuxna" personer uppför sig när de inte har så mycket innanför pannbenet.

Ja med fler o fler som inte ens klarar att gå ur gymnasiet med betyg, så är det la inte så konstigt att det fattas utbildade lärare, precis som det kommer fattas utbildade allting...
Jag är stolt över att mina ungar går i skolan i Thailand, där har dom faktiskt diciplin och även den vildaste unge blir snabbt artig och väluppfostrad, i Sverige är det inte lika viktigt på den punkten.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
4
Visningar
2 K
Anonymius
A
H
Svar