Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hade farsan o brorsan i baksätet från Bangkok, funkar bra även om man sitter hyfsat rak i ryggen.
Men ingen träsmak enligt dom…
Till vardags har jag 2barn plus frugan där bak, trångt men funkar
Hade hellre haft en BMW x7 men finanserna håller inte med hahahaha
Blivit "pappa" fast man inte ens är där på plats, och hur i h-lv-te gick det till. Ja jo! Hur tillverkningen fungerar det vet man ju, men fortfarande hur och vad som hände. Näe! Det får skvalpa runt i spinalvätskan en stund och se om det blir klarare med tiden.
Blivit "pappa" fast man inte ens är där på plats, och hur i h-lv-te gick det till. Ja jo! Hur tillverkningen fungerar det vet man ju, men fortfarande hur och vad som hände. Näe! Det får skvalpa runt i spinalvätskan en stund och se om det blir klarare med tiden.
Har du kört den så du är kvalificerad att ge en bedömning?
Nu har jag haft min några månader och kört ett antal mil och kan göra egen bedömning.
Ford Ranger Wildtrak.
För jäkla nöjd, go att köra och slår SUV jag hade innan med hästlängder och barnen där bak säger att dom sitter mycket bättre i Forden.
Kommer inte ihåg om jag behövde betala skatt första året eller om ingick.
Om jag behövde betala själv så var den inte så dyr så jag reagera på det.
First class VIP försäkring ingår första året.
Den är dyr så byter nog till vanlig fullförsäkring efter det.
Kommer inte ihåg om jag behövde betala skatt första året eller om ingick.
Om jag behövde betala själv så var den inte så dyr så jag reagera på det.
First class VIP försäkring ingår första året.
Den är dyr så byter nog till vanlig fullförsäkring efter det.
First class kan du bara komma in, kan vara månader efter olyckan, behöver inte visa/bevisa hur olyckan gick till, ingen självrisk, no questions.
Sista året vi hade det på SUV så åkte vi till Nissan, visade upp småmärken som normalt blir över åren, omlackering och vissa ställen helt bytt till nytt.
Fullförsäkring är som en vanlig fullförsäkring i Sverige med självrisk, visa hur olyckan gick till och helst rapportera på plats.
Skillnad i pris på Nissan X-trail first class vip +25.000 baht per år.
Fullförsäkring 5500 baht per år.
Har du kört den så du är kvalificerad att ge en bedömning?
Nu har jag haft min några månader och kört ett antal mil och kan göra egen bedömning.
Ford Ranger Wildtrak.
För jäkla nöjd, go att köra och slår SUV jag hade innan med hästlängder och barnen där bak säger att dom sitter mycket bättre i Forden.
Hadde ju själv funderat på Ford Ranger, men har ändrat mig.
Har kollat andra märken, bl.a. Toyota, men ingen lust att köpe Toyota, och säkert inte heller Ford, då jag tvekar lite på Ford Thailands förmåga på lite längre sikt.
Dom har svikat kunderna tidigare, kan hända igen.
Ford Ranger är också ganska dyr, jämnför med t.ex. Nissan.
Hadde ju själv funderat på Ford Ranger, men har ändrat mig.
Har kollat andra märken, bl.a. Toyota, men ingen lust att köpe Toyota, och säkert inte heller Ford, då jag tvekar lite på Ford Thailands förmåga på lite längre sikt.
Dom har svikat kunderna tidigare, kan hända igen.
Ford Ranger är också ganska dyr, jämnför med t.ex. Nissan.
På vilket sett har Ford svikit thailand innan?
I Pattayaområdet så känns det som Ford pickup den som ökar snabbast nu.
När man kör till skolan så är det den näst vanligaste där nu.
Men ja Nissan är billigast väl men jag gick inte efter pris utan skärmstorlek
Det är väl snart många år sedan, men dom har lämnat försäljning i Thailand minst en gång, återkommit senare dock.
Också har dom gett up försäljningen af personbilar, har hört p.g.a.kvalitetsproblem.
Det är väl snart många år sedan, men dom har lämnat försäljning i Thailand minst en gång, återkommit senare dock.
Också har dom gett up försäljningen af personbilar, har hört p.g.a.kvalitetsproblem.
Nej, inte Chevrolet jag menar. Ford stannade också försäljningen en tid, men många år sedan.
Dom sållte också en Ford Aspire i Thiland, men reservdelar, nä......
Service på nissan bra menglad att jag gjorde mig av med skiten, kändes som var påväg till att bli en dyr reparstion snart.
Kylare, A/C, damasker, och nu sist uppdagades något glapp i växellådan.
Det under 7 år.
Hade dock en Nissan Juke innan och den var jag nöjd med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.