Thaiguld (Guldpriser i Thailand) Vad kostar Thaiguld? Köp- och säljkurser.

På grund av flertal medlemmar önskar att inlägg om och av guldpriset bör avslutas att läggas in i tråden, så kommer det från och med måndag kommande vecka upphöra med dessa inlägg i stället lämnas en länk för de som är intresserade att inhämta information om guldpriset i Thailand.

Har du tagit ett ord med kycklingen om dina planer :laugh2:

Jag har precis samma åsikt som Atom. Varför spamma forumet dag ut och dag in med information som är totalt ointressant (som Atom förklarade)

Jag har blockat dig enbart för att slippa se dessa inlägg var eviga dag (samma med dagens kurs på bahten)
Det innebär ju dessutom att jag missar alla andra inlägg du gör som mycket väl kan vara väldigt intressanta
Är det inte mycket enklare att bara lägga in ett inlägg med en länk till där man hittar guldpriser och bahtkurser så kan alla som är intresserade vid varje enskilt tillfälle klicka på länken och se vad kursen är just då ?
Din blockeringsfunktion fungerar uppenbarligen inte eftersom du kommenterade ännu ett inlägg av JBK.ltd. Hur svårt kan det vara att bara scrolla förbi trådar man anser ointressanta ?

Din blockeringsfunktion fungerar uppenbarligen inte eftersom du kommenterade ännu ett inlägg av JBK.ltd. Hur svårt kan det vara att bara scrolla förbi trådar man anser ointressanta ?

@Fritz
Det finns ett enkelt sätt att stoppa det hela!

Gå till första sidan på båda trådarna(฿ath el. Guld) och avmarkera på denna så slipper du/ni få någon typ av information...

Screenshot_20231009-125737~2.png

Ville bara hjälpa...

@JBK.Ltd.

Inför Feds väntade nya räntehöjning är det läge att köpa guld och bitcoin, enligt en proffs som utgår från att dollarn snart kraschar.

Han är ju inte ointresserad av tråden, det är han ju rätt tydlig med.
Han är dock ointresserad av spammandet gällande screenshot från en app i tråden.
Men nu är väl det löst då @JBK.Ltd. startat en egen tråd för guld och baht kurser, så kan diskussion föras i denna.

Han är ju inte ointresserad av tråden, det är han ju rätt tydlig med.
Han är dock ointresserad av spammandet gällande screenshot från en app i tråden.
Men nu är väl det löst då @JBK.Ltd. startat en egen tråd för guld och baht kurser, så kan diskussion föras i denna.

Hade det funnits en funktion för att ignorera trådar hade problemet lösts men nu dyker hans inlägg upp hela tiden igen under "nya inlägg" för de två trådar han nu istället spammar med inlägg i så jag fick lägga tillbaka honom i blockaden så jag slipper dom

Hade det funnits en funktion för att ignorera trådar hade problemet lösts men nu dyker hans inlägg upp hela tiden igen under "nya inlägg" för de två trådar han nu istället spammar med inlägg i så jag fick lägga tillbaka honom i blockaden så jag slipper dom
Själv går jag bara in och läser i trådar jag är intresserad av och efter läst så trycker jag markera alla trådar som lästa.
Fick ha IL på ignore ett tag dock innan det skapades en politikdel, när det i början kunde ploppa upp 20 politikinriktade trådar om dagen från honom.
Men nu har jag tagit bort den när jag slipper politiktrådarna.

Själv går jag bara in och läser i trådar jag är intresserad av och efter läst så trycker jag markera alla trådar som lästa.
Fick ha IL på ignore ett tag dock innan det skapades en politikdel, när det i början kunde ploppa upp 20 politikinriktade trådar om dagen från honom.
Men nu har jag tagit bort den när jag slipper politiktrådarna.

Finns det någon som faktiskt anser det bra att få dagliga skärmdumpar på guld och thaibahtkurser ?
Har inte alla det i mobilen ?

Finns det någon som faktiskt anser det bra att få dagliga skärmdumpar på guld och thaibahtkurser ?
Att hålla koll på guldpriset t ex veckovis är väl en service som jag kan uppskatta. Dagliga växelkurser - från valutamarknaden - är mindre viktiga. Däremot kan det vara intressant med den lokala växelkursen gentemot turist/bankkund.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp