Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag tycker det är dyrt att kröka i Thailand.
Hemma i Sverige är det mycket billigare.
Hur ligger det till med priserna i andra länder såsom Filippinerna ,Laos,Vietnam o Burma?
Kambodja har jag själv besökt o där blev man full för ett par Dollars!
Hur ligger det till med priserna i andra länder såsom Filippinerna ,Laos,Vietnam o Burma?
Vet inte om jag har köpt Blend eller HongTong. Brukar ladda med SangSom, nån vodka i samma prisklass samt gin.
Ölen säljs i för små portioner.Besökte Odessa i Ukraina o där fanns öl i 2,5 liters flaskor.Dessutom till hyggligt pris.Lite halsbränna ingick i priset.
I Filippinerna är ölen ungefär halva priset mot Thailand, en 33cl kostar 5-6kr och en 50cl 9kr och starksprit som rom och gin är nästan samma pris som öl per cl. 18kr för ett helrör 40% rom.
Vin är dyrt.
Sverige är inte dyrt på systembolaget för vin och öl.
I Filippinerna är ölen ungefär halva priset mot Thailand, en 33cl kostar 5-6kr och en 50cl 9kr och starksprit som rom och gin är nästan samma pris som öl per cl. 18kr för ett helrör 40% rom.
Vin är dyrt.
Sverige är inte dyrt på systembolaget för vin och öl.
Dricker man det inhemska som Thailändarna själva dricker så blir det inte dyrt, på landet har ju många dessutom tillgång till hemmagjort risvin som är gott.
Rom (Tanduay) är bättre än Sang Som för 18kr., Gin är av skiftande kvalitet beroende på pris.
Den billiga Ginbra fungerar med lime/calamansi som tar bort finkelsmaken.
Det finns många olika att välja bland i städerna, sämre på landsbygden.
Rom (Tanduay) är bättre än Sang Som för 18kr., Gin är av skiftande kvalitet beroende på pris.
Den billiga Ginbra fungerar med lime/calamansi som tar bort finkelsmaken.
Det finns många olika att välja bland i städerna, sämre på landsbygden.
Dricker man det inhemska som Thailändarna själva dricker så blir det inte dyrt, på landet har ju många dessutom tillgång till hemmagjort risvin som är gott.
Har provat detta inhemska men även om jag inte är kräsen så smakade det som fotogen luktar.Det var nån sort LaoKao.
Om jag inte minns fel kunde man köpa 60 cl för 100 baht.
Har provat detta inhemska men även om jag inte är kräsen så smakade det som fotogen luktar.Det var nån sort LaoKao.
Om jag inte minns fel kunde man köpa 60 cl för 100 baht.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.