Sjuk-Livförsäkring när man ska bo i Thailand

Oftast men vid fara oftast fungerar klockrent. Ex.vis vid livshotade sjukdomar som cancer har man dubbel förtur och vid hjärtstopp prioriterar de om ambulanser ...
Mig flög dom till Uppsala universitet sjukhus med helikopter efter trafikolyckan men dom sa att hade jag varit några år äldre hade jag blivit opererad på sjukhuset jag var på och antagligen fått genomgå ett 10 tal operationer och aldrig kunnat gå igen.
Så även ålder prioriteras, nu blev jag flugen dit opererad av 2 av världens ledande experter (dom ville experimentera) men slutade bra nu går jag normalt ;)

Senast redigerad av en moderator:
Mig flög dom till Uppsala universitet sjukhus med helikopter efter trafikolyckan men dom sa att hade jag varit några år äldre hade jag blivit opererad på sjukhuset jag var på och antagligen fått genomgå ett 10 tal operationer och aldrig kunnat gå igen.
Så även ålder prioriteras, nu blev jag flugen dit opererad av 2 av världens ledande experter (dom ville experimentera) men slutade bra nu går jag normalt ;)
Så är det, blir du äldre ska man inte bo i Sverige om man inte har privat sjukförsäkring!

Liknande trådar

G
Svar
5
Visningar
1 K
Hans Svensson
H

Tillbaka
Topp