Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Om man är "duktig" pojke, så räcker den längre och om man vet att man inte ska ut i trafiken och härja så har godislådan kortare livslängd naturligtvis.. ;D ;D
Om man är "duktig" pojke, så räcker den längre och om man vet att man inte ska ut i trafiken och härja så har godislådan kortare livslängd naturligtvis.. ;D ;D
Inte för mig, bilkörandet faller på min lott, lokalkörning i området sköter antingen tanten(eller jag)med moppen, vare sig jag är onykter eller nykter..
(hon har nämligen inte driverslicance för bil)..
Min kära transporterar mig gärna.Jag låter henne köra mestadels.
Hon har kört prickfritt i en massa år och överraskade mig när jag senast var nere.
Halvvägs mellan BKK och Yasothon sa hon att hon skulle ta körkort så fort vi kom fram till hemstad. Sagt och gjort, efter ett par timmar på trafikverkets kontor och 20 minuters uppvisande av körkunskapen steg hon ut med svänglappen i näven. Hennes bor gjorde likaledes.
Man är inte direkt förvånad över olyckstatistiken i Thailand.
Kommer nog medvetet att vara för full för att köra och försöka sova bort skräcken
Ohh! En novis, självklart har storleken en betydelse, vare sig det är en flaska, hus, bil, plånbok eller annat, ju större dess bättre, fråga frugan min..
Well, för er som inte vet så kan jag tala om att det är mycket bättre att dricka vatten.
Öl bara förstör figuren och hjärnan, det märker man om man läser en del inlägg här på Chai Mai.
För några år sedan så pratade jag med en kille som bara ville dricka öl till att dricka vatten. Jag tog reda på vilket stjärntecken han var född i sen var det en enkel match att få han på andra tankar. Jag läste på hur hans personlighet fungerade sen körde jag psykologi. (((Den killen tackar mig än idag när vi träffas.)))
För några år sedan så pratade jag med en kille som bara ville dricka öl till att dricka vatten. Jag tog reda på vilket stjärntecken han var född i sen var det en enkel match att få han på andra tankar. Jag läste på hur hans personlighet fungerade sen körde jag psykologi. (((Den killen tackar mig än idag när vi träffas.)))
Kan du utveckla vad du menar med att (((jag som inte har varit med innan,)))!!
Jag är ingen (((spåman))), men jag vet med 100 % säkerhet att stjärntecken, månen och psykologi tillsammans kan göra underverk. Jag har varit lagledare och tränare i många år. Jag vet hur människor och djur (((katter))) tänker.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.