VILKET ÖLMÄRKE FÖREDRAR DU I THAILAND?

Vilket ölmärke väljer du om du kan välja när du är i Thailand?

• ANNAT MÄRKE

Röster: 3 13.6%
  • HEINEKEN

Röster: 0 0.0%
  • SINGHA

Röster: 4 18.2%
  • LEO

Röster: 5 22.7%
  • CHANG

Röster: 10 45.5%

• Totala väljare
    22
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"ledarn " sa:
Själv så "slukar" man en låda på 2 dagar oftast.... (Inte bra)
Ibland inte ens det... Beror på när man börjar på dagen..

Samma här ungefär fan det e ju bara 12 flaskor i lådan ju ;)

"ledarn " sa:
Själv så "slukar" man en låda på 2 dagar oftast.... (Inte bra)
Ibland inte ens det... Beror på när man börjar på dagen..
"glimten66 " sa:
Samma här ungefär fan det e ju bara 12 flaskor i lådan ju ;)

Om man är "duktig" pojke, så räcker den längre och om man vet att man inte ska ut i trafiken och härja så har godislådan kortare livslängd naturligtvis.. ;D :D ;D

"Jo-Be " sa:
Om man är "duktig" pojke, så räcker den längre och om man vet att man inte ska ut i trafiken och härja så har godislådan kortare livslängd naturligtvis.. ;D :D ;D

NEHE DU SKA MAN UT I TRAFIKEN EFTER INMUNDIGAT LITE leo SÅ TAR TANTEN HAND OM KÖRANDET SÅ DE FUNKAR INTE LÅDAN E SLUT ÄNDÅ :)

"glimten66 " sa:
NEHE DU SKA MAN UT I TRAFIKEN EFTER INMUNDIGAT LITE leo SÅ TAR TANTEN HAND OM KÖRANDET SÅ DE FUNKAR INTE LÅDAN E SLUT ÄNDÅ :)

Inte för mig, bilkörandet faller på min lott, lokalkörning i området sköter antingen tanten(eller jag)med moppen, vare sig jag är onykter eller nykter..
(hon har nämligen inte driverslicance för bil)..

;) :D ;)

Min kära transporterar mig gärna.Jag låter henne köra mestadels.
Hon har kört prickfritt i en massa år och överraskade mig när jag senast var nere.
Halvvägs mellan BKK och Yasothon sa hon att hon skulle ta körkort så fort vi kom fram till hemstad. Sagt och gjort, efter ett par timmar på trafikverkets kontor och 20 minuters uppvisande av körkunskapen steg hon ut med svänglappen i näven. Hennes bor gjorde likaledes.
Man är inte direkt förvånad över olyckstatistiken i Thailand.
Kommer nog medvetet att vara för full för att köra och försöka sova bort skräcken :)

Nu börjar det tydligen bli dags att åka hem. Värmeslag kan ju ge olika symptom, men jag visste inte att "Börja gilla Leo" är ett av dessa. ;D 8)

Måste hålla med Ledarn här.
Efter min senaste resa så har jag Leo som en liten favorit.

Faktum är att Chang smakade riktigt dåligt.
Tänk hur det kan förändras..

Grattis Ledaren :)

ImageUploadedByTapatalk1343462957.368127.jpg

Well, för er som inte vet så kan jag tala om att det är mycket bättre att dricka vatten.
Öl bara förstör figuren och hjärnan, det märker man om man läser en del inlägg här på Chai Mai.
För några år sedan så pratade jag med en kille som bara ville dricka öl till att dricka vatten. Jag tog reda på vilket stjärntecken han var född i sen var det en enkel match att få han på andra tankar. Jag läste på hur hans personlighet fungerade sen körde jag psykologi. (((Den killen tackar mig än idag när vi träffas.)))

"SLU. " sa:
För några år sedan så pratade jag med en kille som bara ville dricka öl till att dricka vatten. Jag tog reda på vilket stjärntecken han var född i sen var det en enkel match att få han på andra tankar. Jag läste på hur hans personlighet fungerade sen körde jag psykologi. (((Den killen tackar mig än idag när vi träffas.)))

Jag som inte varit med innan, detta låter lite knäppt. Är du någon sorts spåman? Utveckla!!!

"mackes " sa:
Jag som inte varit med innan, detta låter lite knäppt. Är du någon sorts spåman? Utveckla!!!

Kan du utveckla vad du menar med att (((jag som inte har varit med innan,)))!!

Jag är ingen (((spåman))), men jag vet med 100 % säkerhet att stjärntecken, månen och psykologi tillsammans kan göra underverk. Jag har varit lagledare och tränare i många år. Jag vet hur människor och djur (((katter))) tänker.

Jag är ingen (((spåman))), men jag vet med 100 % säkerhet att stjärntecken, månen och psykologi tillsammans kan göra underverk.

vilken pengamaskin detta ämne är!

lura folk med att spå dom,
nutidens präster,dravel helt enkelt.

men om det får folk att få ett bättre liv,
dvs dom behöver någon som säger något som dom tror på.

så är det säkert bra för dom förlorade själarna!

"SLU. " sa:
Kan du utveckla vad du menar med att (((jag som inte har varit med innan,)))!!

Jag är ny här på Chaimai men det låter ju som de andra har erfarenheter av dig.

Jag brukar aldrig förneka något, jag vet at tro kan ha en förunderlig inverkan på människor.

Men du får gärna utveckla dina färdigheter lite grand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp