Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
59% av kvinnorna i Thailand erkänner att dom har varit otrogna mot sina män
Det är ju omöjligt att veta eftersom vi inte tillbringar alla dygnets timmar tillsammans, men jag är så säker som någon kan vara på att vi båda sköter oss.
Det vet hon ,, 55555 Men hon vet även att det inte är ett dåligt betyg , så mycket jag håller av min lilla Bullterriertik Ojoj Du har ingen aning , trodde inte det fanns såna hundar Hon älskar hunden lika mycket hon
Med tanke på trådens namn "59% av thai kvinnor är otrogna" typ... Varför inte ställa frågan i stället gällande svenska tjejer/men eller andra nationaliteter?
Själv har jag under många år jobbat på rese jobb och var borta längre perioder av veckorna. Då satt EXET och skaffade KK på nätet… Hon var svensk/Finne.. Hon var gravid med en annan innan hon åkte ut.. En fot i röven blev det och nog med det..
Jag litar till 100% på min Thailändska fru.. Inget tvivel efter dessa år vi varit tillsammans..
Att hon kan lita på mig på samma sätt är lika värt... Hon är min underbara fru!!!
Men bor man i Thailand och håller till på SOI barer får man skylla sig själv.. Då bäddar man för det..
Med tanke på trådens namn "59% av thai kvinnor är otrogna" typ... Varför inte ställa frågan i stället gällande svenska tjejer/men eller andra nationaliteter?
Själv har jag under många år jobbat på rese jobb och var borta längre perioder av veckorna. Då satt EXET och skaffade KK på nätet… Hon var svensk/Finne.. Hon var gravid med en annan innan hon åkte ut.. En fot i röven blev det och nog med det..
Jag litar till 100% på min Thailändska fru.. Inget tvivel efter dessa år vi varit tillsammans..
Att hon kan lita på mig på samma sätt är lika värt... Hon är min underbara fru!!!
Men bor man i Thailand och håller till på SOI barer får man skylla sig själv.. Då bäddar man för det..
Samma här, jag litar på min gumma till 100 % och hon kan lita på mig. Vi har byggt upp något fint emellan oss på dom dryga 9 år vi har varit tillsammans, bl a en busig 5-åring. Trots att jag jobbar till sjöss.
Du skrev att bor man i Thailand och håller till på soi barer får man skylla sig själv.
Gunnarg frågade om en hemmafru är en bättre kvinna?
Gunnarg menade antagligen att kvinnor är kvinnor, en del är dåliga och en del är bättte...
Du skrev att bor man i Thailand och håller till på soi barer får man skylla sig själv.
Gunnarg frågade om en hemmafru är en bättre kvinna?
Gunnarg menade antagligen att kvinnor är kvinnor, en del är dåliga och en del är bättte...
Helt rätt @Kycklingen ! Men därför frågade jag vad han menade.. Det finns både bra och dåliga människor i förhållanden.. Men vad har det med att göra med om det är en hemmafru eller om hon arbetar?
Ursäkta men jag förstår inte hans svar riktigt.. Vad menar han?? Är det skillnad på arbetande kvinnor och hemmafruar? Vad??
Otrogen eller inte i Thailand, fast hur ligger det till den säkra Svedala?
Tog ett klipp på en undersökning, varsågod:
"Till och med i tanken är kvinnor mer otrogna än män. Ungefär 75 procent av männen hade övervägt att vara otrogna med någon. Bland kvinnorna var siffran hela tio procent högre."
Nu är vi inne på dom riktiga procenten
"Till och med i tanken är kvinnor mer otrogna än män. Ungefär 75 procent av männen hade övervägt att vara otrogna med någon. Bland kvinnorna var siffran hela tio procent högre."
Nja, dom riktiga procenten sjunker när jag har is i ölen
Tycker den här typen av inslag om våra kvinnor från Los, är fullständigt menlösa.
Tycker dom får tillräckligt av fördomar av dom som ej lever med en tirak från paradiset
Nja, dom riktiga procenten sjunker när jag har is i ölen
Tycker den här typen av inslag om våra kvinnor från Los, är fullständigt menlösa.
Tycker dom får tillräckligt av fördomar av dom som ej lever med en tirak från paradiset
Håller med dig @Micke.T ! Man skall inte spä ut ölen med is!!
Näää , skämt... Det finns så mycket fördomar mot en tjej bara för att hon kommer från Thailand.
Djävla hyckleri.. 100 000 tals svenskar åker till Thailand varje år.. Och dåååå är det LOS!!!
Men bor den Thailändska tjejen i Sverige är hon inget värd i mångas ögon..
En trevligare tjej/fru än en thai går knappast att träffa...
Håller med dig @Micke.T ! Man skall inte spä ut ölen med is!!
Näää , skämt... Det finns så mycket fördomar mot en tjej bara för att hon kommer från Thailand.
Djävla hyckleri.. 100 000 tals svenskar åker till Thailand varje år.. Och dåååå är det LOS!!!
Men bor den Thailändska tjejen i Sverige är hon inget värd i mångas ögon..
En trevligare tjej/fru än en thai går knappast att träffa...
Var tre dagar i Italien denna gångna veckan , och detta folk gillar jag inte , stora i käften , gapiga , samt aggressiva , inte alls som i Thailand , i jämförelse är Thailand det leende landet utan jämförelse
Var tre dagar i Italien denna gångna veckan , och detta folk gillar jag inte , stora i käften , gapiga , samt aggressiva , inte alls som i Thailand , i jämförelse är Thailand det leende landet utan jämförelse
Där håller jag fullständigt med dig och det innebär samtidigt att jag har hållit mig borta från Italien i snart 40 år. Den största lyckan för mig var när spaghettigubbarna plev utslagna av Sverige från fotbolls-VM.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.