friskis o svettis i thailand

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
som säkert är välkänt så är jag lite av en träningsfanatiker. jag har tränat med friskis och svettis i många år och saknar min träning när jag är i thailand. visst tränar jag då med men inte alls som hemma pågrund av att jag inte har närhet till samma sorts träning.
läste häromdagen om 2 ledare ifrån jönköping som alltid brukar köra juldagspasset härhemma, men jobbar nu på koh lanta och då passade hon och hennes son som också är ledare på att köra sitt ordinarie pass på klong dao beach på juldagen. Det tycker jag var häftigt. jag hade gärna varit med. de hade varit 30 st som kämpade i värmen.

marianne
 
Håller vekligen med, känns lite trist att åka bort till ställen som inte har friskis & svettis, konsum, systembolag & HM. Blir lixom inte samma sak som hemma.
 
hej!!!

för min del handlar det inte om att träningen måste vara organiserad av friskis
och svettis. vad det handlar om att jag inte hittat något bra alternativ som jag tycker är kul. jag vet att man på vissa ställen har typ aerobics eller liknande men jag har inte sett något sådant ännu. däremot har man en massa thaiboxningsarenor och det passar nog många men inte mig.
jag gillar att träna och det är inget fel i det. vad konsum etc har med detta att göra får stå för dig.

jag vill inte göra om thailand. det finns så många andra som gör. jag gillar thailand för att det är just thailand.

marianne
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp