Hemlösa Farangs i thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du förstår Kycklingen att det är vi drömprinsar som åker till thailand för att den svenska kvinnan inte längre duger till oss trots att vi kan vraka och välja.
Därför som ni bara har soffliggare och kameler kvar att välja på där hemma ;)

Nu sa tjejen att det vart på Thainyheterna om den här Leif Christer den hemlöse Svensken det var så synd om.
Några Thai hade samlat ihop 50 000 bath till honom för att han skulle kunna ta sig hem till Sverige, dom pengarna har han tagit sig till Pattaya för super upp och hänger där nu enligt tidningsnyheterna sa tjejen.

Silket svin lär ju inte ge bra ryckte.

Bedrövligt och jag som tyckte synd om honom tidigare. Nej, när det kommer fram lär det ju inte förbättra farangers rykte i Thailand precis, hoppas att dom burar in honom och kastar bort nyckeln om allt är sant. :mad:

"Berralund " sa:
Bedrövligt och jag som tyckte synd om honom tidigare. Nej, när det kommer fram lär det ju inte förbättra farangers rykte i Thailand precis, hoppas att dom burar in honom och kastar bort nyckeln om allt är sant. :mad:
Han är alkoholist, en sjukdom....Dumt att tro att han vill till Sverige och frysa, här är man ingenting utan jobb och pengar, det har den här mannen fattat för länge sedan.

"Hans Svensson " sa:
Han är alkoholist, en sjukdom....Dumt att tro att han vill till Sverige och frysa, här är man ingenting utan jobb och pengar, det har den här mannen fattat för länge sedan.

Honom plockar snart polisen från IM då han säkert saknar uppehållstillstånd, det är dom snabbare på i Pattya än i BKK.

"Hans Svensson " sa:

Då får väl den där mannen skaffa ett jobb och bostad så slipper han frysa och vara utan pengar eller.... vad tycker du?

"Långeman " sa:
Hans kan väl byta bostad med honom, så löser man det bäst för båda.

Hans har ju en lägenhet i pattaya som ingen använder, där kan han bo, tar han sen hand om lägenheten på rätt sätt kan Hans bidra med matpengar till honom istället för att skicka pengar till unga kvinnor som ändå har flera som sponsrar dom.

"Kycklingen " sa:
Hans har ju en lägenhet i pattaya som ingen använder, där kan han bo, tar han sen hand om lägenheten på rätt sätt kan Hans bidra med matpengar till honom istället för att skicka pengar till unga kvinnor som ändå har flera som sponsrar dom.
Hur kan du veta det???? Är inte det där lite att dra alla över en kam och sen lutar det väl lite åt pikar till Hans igen eller. Om du är som du säger så då har ju många här på forumet flickvänner som har flera eller hur

"hillmer " sa:
Hur kan du veta det???? Är inte det där lite att dra alla över en kam och sen lutar det väl lite åt pikar till Hans igen eller. Om du är som du säger så då har ju många här på forumet flickvänner som har flera eller hur

Jag har läst alla Hans inlägg och jag tolkar dom på mitt sätt, sen att du och ev. andra är ensamma eller att ni är fler om att sponsra andra tjej/tjejer bryr jag mig inte om.

"Kycklingen " sa:
Jag har läst alla Hans inlägg och jag tolkar dom på mitt sätt, sen att du och ev. andra är ensamma eller att ni är fler om att sponsra andra tjej/tjejer bryr jag mig inte om.
Ja det är ju tur att man får tolka som man vill ibland. Obs Ibland

"Kycklingen " sa:
Då får väl den där mannen skaffa ett jobb och bostad så slipper han frysa och vara utan pengar eller.... vad tycker du?
Spekulerade bara, vet inte något om mannen, har mött en person på solkusten i Spanien för länge sedan, han tiggde för att få till alkohol, ville inte hem. Jag har inga synpunkter på hur andra lever sina liv, troligen är det rätt kört för honom att få ett arbete som det ser ut på arbetsmarknaden i Sverige. Han blir troligen hemskickad av de Thailändska myndigheterna, då får den världsberömda svenska Socialförvaltningen en till att ta hand om.

"Kycklingen " sa:

Nu var dunte så snäll, men underbart ärlig Kycklingen. Håller med dig .

Angående socialförvaltningen

Ja , världsberömd är den säkert, har inte varit i Swe på länge, men har läst och fått omtalat, att det är inte så många som är Svenskar nu för tiden.
Tragiskt är det hela, när skall alla Svenskar vakna upp.????

Angående socialførvaltningen.

Ene styrmannen berättade här ombord.
En Svensk kvinnlig styrman (fd. klasskamrat till honom) flög till Fillipinerna för att mönstra på en båt.
Hon hade problem att komma igenom passkontrollen för hon hade ingen returbilljett.
Anledning, enligt passkontrolanten så kom många kvinnor till Fillipinerna för att bli gravida så dom kunde utnyttja det Fillipinska välfärdsystemet ;) .
555555555 vet inte om man skall skratta eller gråta, stor risk som Europe åka till Fillipinerna för att bli gravid för att utnyttja något som jag är tveksam till att det ens existerar ;) .

"Kycklingen " sa:
Svårt att förstå hur du resonerar. Visst jag har skickat pengar till Youpin som min tråd handlade om från början bl.a till ett hus. Youpin är över 40 år idag, jag vet inte hur länge hon är att betrakta som ung tjej. Jag var kär i henne liksom i hårfrisörskan som kan kallas ung tjej, henne skickade jag också pengar till. Båda har bättre liv i Thailand tack vare min hjälp. Jag har slutat skicka, har detta bakom mig, lätt att gå i fällan, ångrar inte något.
Jag är glad att de är i Thailand, vore de här tror jag de skulle bli olyckliga. Tror samma gäller alkisen.

"Hans Svensson " sa:
Svårt att förstå hur du resonerar. Visst jag har skickat pengar till Youpin som min tråd handlade om från början bl.a till ett hus. Youpin är över 40 år idag, jag vet inte hur länge hon är att betrakta som ung tjej. Jag var kär i henne liksom i hårfrisörskan som kan kallas ung tjej, henne skickade jag också pengar till. Båda har bättre liv i Thailand tack vare min hjälp. Jag har slutat skicka, har detta bakom mig, lätt att gå i fällan, ångrar inte något.
Jag är glad att de är i Thailand, vore de här tror jag de skulle bli olyckliga. Tror samma gäller alkisen.
<bra Hans Karma för det

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp