Hemlösa Farangs i thailand

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Hans Svensson " sa:
Svårt att förstå hur du resonerar. Visst jag har skickat pengar till Youpin som min tråd handlade om från början bl.a till ett hus. Youpin är över 40 år idag, jag vet inte hur länge hon är att betrakta som ung tjej. Jag var kär i henne liksom i hårfrisörskan som kan kallas ung tjej, henne skickade jag också pengar till. Båda har bättre liv i Thailand tack vare min hjälp. Jag har slutat skicka, har detta bakom mig, lätt att gå i fällan, ångrar inte något.
Jag är glad att de är i Thailand, vore de här tror jag de skulle bli olyckliga. Tror samma gäller alkisen.

Bra svarat Hans, och bra att du inte gick i fällan och var oförskämd tillbaka, det funkar bara inte här...

"cumulus " sa:
Bra svarat Hans, och bra att du inte gick i fällan och var oförskämd tillbaka, det funkar bara inte här...

Hans vet förhoppningsvis att det inte fanns någon fälla, Hans har väl aldrig vart i närheten av att bli bannad eller modererad så att ta emot tips från dig är nog det sista han gör. Men jag som moderator tackar dig för att du tänker på vad våra medlemmar skriver, kan du sen ta till dig det själv också så kanske vi slipper moderera dina inlägg så småningom.

"Kycklingen " sa:
Hans vet förhoppningsvis att det inte fanns någon fälla, Hans har väl aldrig vart i närheten av att bli bannad eller modererad så att ta emot tips från dig är nog det sista han gör. Men jag som moderator tackar dig för att du tänker på vad våra medlemmar skriver, kan du sen ta till dig det själv också så kanske vi slipper moderera dina inlägg så småningom.

jag tror inte att man skall kasta skit på andra oavsett vad du kan skylla på. I detta fallet så anser du att jag inte har rätt att säga någonting eftersom jag själv är satt under moderering.

Du slängde skit på Hans Svensson genom att skriva att han sponsrar unga damer i Thailand som redan har flera sponsorer.. Hur många år skall det gå innan Hans kan tänkas gå fri ifrån att få skit kastad på sig ifrån dig då i denna sak?

"cumulus " sa:
jag tror inte att man skall kasta skit på andra oavsett vad du kan skylla på. I detta fallet så anser du att jag inte har rätt att säga någonting eftersom jag själv är satt under moderering.

Du slängde skit på Hans Svensson genom att skriva att han sponsrar unga damer i Thailand som redan har flera sponsorer.. Hur många år skall det gå innan Hans kan tänkas gå fri ifrån att få skit kastad på sig ifrån dig då i denna sak?
Varför skriver du det här?
Du har ju slängt mer skit än dom flesta här och en hel del på Hans.
Har du förträngt detta å blivit religös på gamle dar eller vad?

"bson " sa:
Varför skriver du det här?
Du har ju slängt mer skit än dom flesta här och en hel del på Hans.
Har du förträngt detta å blivit religös på gamle dar eller vad?

E det inte så att i slutskedet av livet så vill man försonas me alla ;);)

"cumulus " sa:

1. Att du är satt under moderering är inte mitt fel, det är du själv som trycker på tangenterna.
2. När det gäller mig och Hans så behöver du inte bry dig. Men jag lovar dig att jag ska inte kasta skit lika länge som du kastar skit på svenska kvinnor (förutom dina singelsystrar)

Synd att inte fler tjejer/kvinnor skriver här ... nu menar jag inget ont utan en debatt där man får en vidare debatt.

Ibland känns det som de som har en relation med en thaikvinna är besviken på västerländska kvinnor och på jämställdhetsdebatten etc. Nu tror jag kanske inte att det är så, utan för många av oss bara en tillfällighet att det blev en thai. Men hoppas fler kvinnor tar del i debatten så Kyckling slipper står till svars för hela värdens täckta kön.

Möjligt att han tvättat mun med såpa.

Men det hjälper nog inte så länge.

Det är väl som att lära en gammal hund att sitta.

"Kycklingen " sa:
1. Att du är satt under moderering är inte mitt fel, det är du själv som trycker på tangenterna.
2. När det gäller mig och Hans så behöver du inte bry dig. Men jag lovar dig att jag ska inte kasta skit lika länge som du kastar skit på svenska kvinnor (förutom dina singelsystrar)

1. Vad har det med saken att göra, jag har inte bett om en förklaring till varför ni inte vågade låta mig skriva....utan att kolla först.

2. Jag tror att hans Svensson uppskattar att du slutar att vara taskig emot honom, och vidare snack ifrån dig behöves inte. Förstår nu att du är bitter i livet, och skall inte rödstrumpan i dig tända till fler taskiga inlägg, så jag slutar nu förhoppningsvis med att slippa ha några värdelösa inlägg ifrån dig riktat emot mig.

Jag pratar inte med dig, om dig, eller till dig i fortsättningen om du lovar att bara hålla igen, och sluta vara taskig emot skribenterna här på forumet.

Lite hållning skadar inte ifrån en som är satt till att vara moderator...

"cumulus " sa:
1. Vad har det med saken att göra, jag har inte bett om en förklaring till varför ni inte vågade låta mig skriva....utan att kolla först.

2. Jag tror att hans Svensson uppskattar att du slutar att vara taskig emot honom, och vidare snack ifrån dig behöves inte. Förstår nu att du är bitter i livet, och skall inte rödstrumpan i dig tända till fler taskiga inlägg, så jag slutar nu förhoppningsvis med att slippa ha några värdelösa inlägg ifrån dig riktat emot mig.

Jag pratar inte med dig, om dig, eller till dig i fortsättningen om du lovar att bara hålla igen, och sluta vara taskig emot skribenterna här på forumet.

1. Jo, du skrev att jag anser att du inte hade rätten att säga någonting.
2. Jag är som dig, jag vill ha sista ordet.
3. :)

"cumulus " sa:

Har du också blivit moderator på detta forum, håll dig i sandlådan.

"Kycklingen " sa:
1. Jo, du skrev att jag anser att du inte hade rätten att säga någonting.
2. Jag är som dig, jag vill ha sista ordet.
3. :)
Har för mig att du skrev att du tyckte tråden skulle gå tillbaka till det handlar om???

"Kycklingen " sa:
Jag glömmer fort, mycket av det som skrivs har inte något större värde, det passerar bara.- Forumet har inte något att vinna på en massa tjafs, tycker cumulus är väldigt tjafs-inriktad ,milt uttryckt.

Jag står på kycklingens sida, hon har genom åren visat att hon är att lita på!!!

Med vänlig hälsning Hans Svensson

"Hans Svensson " sa:
Jag glömmer fort, mycket av det som skrivs har inte något större värde, det passerar bara.- Forumet har inte något att vinna på en massa tjafs, tycker cumulus är väldigt tjafs-inriktad ,milt uttryckt.

Jag står på kycklingens sida, hon har genom åren visat att hon är att lita på!!!

Med vänlig hälsning Hans Svensson
Bra inställning, man ska inte ta åt sig för mycket av det som skrivs, även om det kan vara svårt att undvika om någon verkligen vill såra.

Bra Hans, kämpa på!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp