Ddproperty rekomenderar jag att hålla sig borta ifrån när det gäller kolla priser, var i kontakt med dom när jag skulle kolla i Bangkok dålig service, kändes riktigt som dom ville få ut så mycket som möjligt i pengar från dig och i Pattaya/Jomtien har dom noll koll.
Finns många lokala i Pattaya och tycker inte det lönar sig åka runt och leta själv efter skyltar med uthyrning.
Har gjort det och bara extra jobb till samma pris.
Jag har hyrt 8 olika boenden på långtidskontrakt i Pattaya under åren där och lättast hitta vad man är ute efter på mäklares hemsida men någon lokal.
Med den budgeten han har hade jag gått på boende för 20k, får man en stor fin condo för.
Här är några jag använt under åren, både för köp och hyra.
East Coast Real Estate are Pattaya's leading real estate company.
mobi.thaiproperty.com
Coastal Real Estate is one of the dominant forces in Pattaya Real Estate. We are a dedicated team of property professionals who understand our clients’ needs and wants. Our selection of houses, condos, land plots and commercial properties is the most up to date in Pattaya. If you are looking for...
www.coastalrealestatepattaya.com
Renting Property in Pattaya If you're searching for a home to rent you can search our database using the search options to the left. If you can't find what you're looking for in our database then to register your interest and we will help you find the perfect property for you. If you
www.pattaya-property.net