Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi har bra erfarenhet av optiker i Thailand. Jag har opererat mina ögon och behöver nu endast terminalbrillor. Frugan däremot är en storkonsument på glasögon. Tur för plånboken, hon köper alla glasögon i Thailand och väljer aldrig dom dyra bågarna. Det finns en liten optiker affär inne på Tesco i Pattis som vi är väldigt nöjda med. Som många redan sagt då har dom ständiga rabatter och erbjudanden.
Själv köper jag på sprctsaver varje jul 295 ikl.undersökning,många olika blir det. För långöga,kortöga,högeröga vänsteröga astigmatismöga. Tamejfan så lyckade dom också kränga ett par för brunöga
Billiga glasögon i Bangkok , Priser från 300.- Baht med syns test ,
Alla taxi och tuk tuk vet om butik
" Venta kontjon " som betyder glassögon utan pengar .
Adr. Venta Kontjon , Wong Wian Yai
Se foto av butik.
Det är dom Thai som köper begagnade bågar av känt märke på Marknaden i Bangkok till en billig pris.
Och går dom till affären här i Wong Wian Yai , och dom slipar till glas mens du väntar , cirka 150 Baht
och 30 minuter . Både service och arbete är förste klass .Så dom kan jag rekommendera .
Det är dom Thai som köper begagnade bågar av känt märke på Marknaden i Bangkok till en billig pris.
Och går dom till affären här i Wong Wian Yai , och dom slipar till glas mens du väntar , cirka 150 Baht
och 30 minuter . Både service och arbete är förste klass .Så dom kan jag rekommendera .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.