Thailand har utsetts till bästa turistland av svenskarna

USA, mitt resmål nummer 1 men långt bort och jäkligt dyrt för en svenne banan
Långt bort njaa, inte längre än Thailand särskilt inte om du reser till östkusten. Men Californien (min favorit där) ligger ju några timmar längre bort. Men som du säger, mycket blir väldigt dyrt med tanke på vår uselt värderade krona.

Långt bort njaa, inte längre än Thailand särskilt inte om du reser till östkusten. Men Californien (min favorit där) ligger ju några timmar längre bort. Men som du säger, mycket blir väldigt dyrt med tanke på vår uselt värderade krona.
Både östkust och västkust ligger närmare än Thailandet nu.

Ca 8h till New York och 10h till Los Angeles.

Inte bara kronan som ställer till det, USA har även haft det som Stefan Ingves strävade så desperat efter inflation. Särskilt boendet har blivit många gånger dyrare på 7-10 år sikt.

Nu måste väl hjärnan brinna på inläggspolisen som gick i taket när tråden började handla om Thai Airways.

Svenska fd ministrar.

Har du problem med ignorera funktionen?;):laugh2:

Och på tal om bästa turistland.
För min del är Thailand det absolut bästa landet jag har turistat i.
Första gången jag kom till Thailand så kände jag mig nästan lurad på mina tidigare semesterresor..jag var helt såld.:love_transparent:

Men vill du fortsätta att diskutera Thai Airways så.
Jag har nog rest med Thai Airways 90% av mina resor CPH-BKK och inrikes och är väldigt nöjd.
Någon liten försening genom åren har det varit annars inget att klaga på..maten på flyget har varit helt okej och drickat har det aldrig varit några problem med.
I början var ju också bonusprogrammet ganska bra så någon resa är betald med bonuspoäng.:)
Så för min del är det inget skitbolg.

Sen får du väl ge IL en känga för att han drog in svärmor i tråden..det brukar du inte ha några problem med.
Det är bra att köra med raka puckar ibland.
Har du vart på Copacabana någon gång? Shit säger jag, vilka pinglor! :love_transparent:

• Haha
Reactions: Nox
Nu måste väl hjärnan brinna på inläggspolisen som gick i taket när tråden började handla om Thai Airways.

Svenska fd ministrar.
Säger han som gick OT i första citatet i tråden och sedan ojade sig över att någon klippte ut en bit av ditt inlägg när han citerade dig.
Och sedan fortsätter OT tjafset.
Så man kan ju undrar vems hjärna det brinner i.

För jag förmodar att det är mig herr moralpolis menar.:unsure:

Liknande trådar

Tillbaka
Topp